2018年7月24日 星期二

「自我感覺涼爽之慳電四式」💕最愛竟然是 Cuddle Tula?


話說屋企廳部冷氣機壞咗,🤦🏻‍♀️等換部新嘅都要兩個星期,
所以呢段日子真係🌞熱辣辣,過一個真真正正嘅暑假,唯有諗盡方法令到自己涼快啲,
順便教下小朋友點樣慳電環保♻️!
一齊嚟睇吓我嘅「自我感覺涼爽之慳電四式」啦😂



盡量煮啲製作簡單嘅食物代替熱辣辣嘅三餸一湯,咁就可以降低廚房嘅溫度同受熱既時間, 例如紫菜飯卷係一個好好嘅選擇,一款食物裏面就有齊多種營養,
有澱粉質、蔬菜、肉類仲有蛋白質!有時轉下口味,小朋友胃口又好啲💕


第三式
善用風扇!一部涼爽嘅風扇係屋企唔少得既,而我屋企本身部舊風扇已經壞壞哋
( 只能單個角度送風)
所以我趁機會即刻飛撲去買部新嘅, 大風又慳電,仲要係靚靚既粉紅色💕值得擁有👍🏻


第二式
適當地脫衣🙈成間屋最怕熱嘅其實係呢兩隻小魔怪,始終小朋友嘅溫度都係比較高,
再加上佢哋冇時停,所以着少啲衫對散熱有助呀,尤其屋企廳冇冷氣,打赤膊都冇所謂啦😝加埋杯凍豆漿,涼爽晒!


第一式
瞓覺改用透氣涼爽既被仔❤️好似呢張Tula被仔嘅質地非常柔滑又舒服,而且係由特製嘅竹纖維織成,輕身得黎又透氣唔會焗,變相冷氣都可以唔使開咁大又環保啲,夏天用就啱晒啦!佢嘅尺寸都好大,可以同小朋友一齊用!
重點~好明顯又係粉紅色😂 仲有我最愛既心形圖案同芭蕾舞元素❤️
邊話話生仔唔可以照用粉紅色呀?👻
平時包包仔入房開冷氣瞓晏覺會用到佢!

而我同哥哥有時入房涼冷氣睇故事書嘅時候都好啱用❤️

唔用既時侯可以摺到好細放入附送嘅精美防塵袋,收納或者帶出街都好方便!


其實之前包包仔初生既時候,我陪月姨姨都有介紹過呢張被(佢上個客人用緊)
話可以當埋BB包被同餵母乳巾好實用,可惜我依家先至遇上佢。。。。。。
所以唯有叫哥哥仔扮BB俾我包下,重溫下初生感覺先(佢好ENJOY)😂
不過呢個香港暫時得1個售賣點,有興趣可以去呢度睇下!

打完呢篇「自我感覺涼爽之慳電四式」之後,最大嘅願望就係快啲整返好廳部冷氣,
過返一個涼浸浸嘅暑假,
始終都係在家千日好,
對嘛😂

沒有留言:

張貼留言