2018年7月19日 星期四

超抵玩$80親子餐廳初體驗💕森林主題樂園 Jungle King

話咁快暑假就開始咗啦!可惜呢排嘅天氣非常之唔穩定🤷🏻‍♀️成日突然落雨🌧諗去邊玩諗到
頭都痕呀🤦🏻‍♀️好彩今次有莫利媽媽約咗我同佢班朋友一齊去位於觀塘既親子餐廳Jungle King到玩,(由觀塘港鐵站步行大約8分鐘去工廠區,駱駝漆大廈第一期)
呢度以森林樂園作為主題,所以周圍嘅佈置會見到好多動物嘅圖案同埋樹木元素,雖然係室內但係都感受到大自然氣息呀!

偷偷地話俾你知,其實呢次係我第一次帶仔仔嚟親子餐廳🤫因為好多親子餐廳去襯都差唔多二百幾蚊走人,而呢到$80就包一大人、一小朋友(8歲以下)暢玩三個鐘😍而且全數仲可以兌換作餐飲費用😍真係超抵! 啱晒精打細算嘅我!👍🏻時段如下~~~

我哋揀咗午餐時段去,所以場內有唔同嘅午餐、兒童餐、飲品提供,而食物大約20-35分鐘左右一次過送到,幾乎全場一齊開動食飯,有氣氛到小朋友們都拿拿聲歸位😂


個人覺得店員推薦嘅冬陰公茄子雞扒飯帶啲辣好惹味😍羅勒醬海鮮意粉都好fresh,煙三文魚
沙律就普通咗啲不過賣相靚所以加分😂
小朋友餐都好豐富,不過醬汁浠少少會更好!整體食物好味而且大部分味道唔會太濃,都好啱小朋友食。

好啦!食完講返小朋友們最關心嘅玩樂區先,其實都佔半個場咁大, 思考型嘅小朋友可以喺圖書角睇書(旁邊仲有育嬰室好貼心)
好動型就梗係要去森林歷險波波池啦,入嚟見到呢個pastel color 嘅波波池已經非常之心心眼! 😍甜美控既我絕對要selfie 啦!🤳🏻
 呢個木製歷險滑梯除咗要爬繩網、行木吊橋之外,仲有一啲難道比較高嘅


例如車呔陣

攀石,啱晒鍾意自我挑戰同埋擒高擒低嘅小朋友😂



靜態型既小朋友可以去旁邊既小型玩樂區


玩具都多種類架!例如例Lego牆、

木製煮飯仔、

木火車仔、

拼圖同積木等等。。。。。。
梗有「多款」啱小朋友😂結果仔仔最後當然玩到唔捨得走啦,所以如果下次天氣唔係咁好嘅話又唔想留係屋企,呢度都係一個唔錯嘅選擇!❤️暑假優惠到31/7咋,星期二至五都適用!記得要預約呀!

餐廳:Jungle King
地址: 觀塘開源道駱駝漆大廈1座12樓C室
電話: 6886 6395


沒有留言:

張貼留言