2018年8月1日 星期三

牙齒護理好重要!全新德國製 Oral-B 牙齦及琺瑯質修護牙膏幫到你!

我承認我係一個好貪靚嘅女仔,所以牙齒護理方面我都會好注重架!


而我同好多男仔都一樣,覺得女仔笑起上嚟嘅時候如果啲牙又黃又唔整齊......印象分真係大打折扣😓其實牙齒最外層嘅琺瑯質係好似玻璃一樣呈透明顏色既,當見到牙齒變得呈不透明既白或者愈來愈黃,好有可能係因為......

1)琺瑯質可能已經開始受損同埋流失!而日常多進食酸性食物同飲品,例如: 橙汁、檸水、紅白/酒、咖啡、醋酸飲品 、汽水等.......就有機會加速琺瑯質既流失,令牙齒表面變軟,使牙齒象牙質外露而出現微黃,甚至變得透明,形成牙齒酸蝕。

2)日常牙齒清潔唔夠徹底,牙菌膜於牙齒表面及牙齦間積聚,有機會導致牙漬、牙肉腫痛或發炎等牙肉問題,即係俗稱嘅牙周病,就好似以下兩張圖咁。


(圖片來自網上)


 3)吸煙,唔單止會有肉酸牙漬, 俗稱煙屎牙,而患上牙周病嘅機會率係正常人嘅五倍添!

所以為咗連牙齒都靚一靚又健康啲,我除咗每年會去牙醫到洗兩次牙做保養之外,平時揀選牙膏方面我都會有啲要求架。


而家我就用緊全新德國製 Oral-B 牙齦及琺瑯質修護牙膏,採用專利 ACTIVREPAIR(TM) 技術,2 週修補琺瑯質並對抗牙齦出血,抑制牙菌膜增長,形成保護層以對抗酸侵,成份安全可靠!


Oral-B 牙齦及琺瑯質修護牙膏(原味: 對抗牙齦出血)


Oral-B 牙齦及琺瑯質修護牙膏(特強清新: 對抗牙齦出血及減少口氣)


Oral-B 牙齦及琺瑯質修護牙膏(輕柔美白:對抗牙齦出血及去除牙漬)


❤️有一排潔白又整齊嘅牙齒真係可以留下好印象,笑既時候都自信啲架,所以我最鍾意輕柔美白系列,佢嘅磨砂粒子好幼細可以有助美白,而且仲有對抗出血,抑制牙菌膜增長既功效,豐富既泡沫帶有少少咸味同清新嘅薄荷味!


最開心係刷完有立即變白嘅效果呀😍以後影相就更加上鏡啦!


我都準備咗少少護齒心德同大家分享,希望大家都有一排潔白又健康既牙齒❤️

🌷因為牙齒接觸酸性物質後會軟化呀!所以餐後 30 分鐘內不要立即刷牙

🌷日常減少飲用茶、咖啡等.....比較深顏色嘅飲品,如無法避免,飲完之後最好用清水漱口

🌷使用飲筒減少酸性飲品對牙齒既直接接觸

🌷注重日常牙齒清潔,多角度將牙齒清潔乾淨

🌷牙縫位置亦要清潔乾淨呀!有需要時可以用牙線幫手

#OralB #OralBHK #牙肉 #琺瑯質 #牙膏 #德國製 #德國雙效修護牙膏 #2 週修補琺瑯質 #對抗牙齦出血

沒有留言:

張貼留言