2018年7月24日 星期二

小朋友叫極都唔肯沖涼?一枝Babo泡泡浴露就收拾到佢啦!

小朋友最鐘意就係約埋老友們一齊出街玩~

但係而家天氣咁熱,出親街都真係大汗踏細汗,接觸到空氣中嘅細菌分解又會有機會形成臭汗味🤢而且小朋友比較好動,出汗就自然比一般人多!



所以小朋友返到屋企唔肯沖涼真係令大人好頭痕㗎!點解我咁明白?因為我以前都有呢個煩惱😂但係自從上年開始轉咗用咗呢枝Babo燕麥牛奶泡泡浴露之後就解決咗我呢個煩惱啦😎
(分享回顧: http://cherriesiulan.blogspot.com/2017/11/babo.html
其實燕麥+牛奶呢個組合,除咗食落肚對身體好之外,原來搽上身對護膚都好有功效架,佢既天然燕麥萃取成分可以深層保濕同修護肌膚,而洋甘菊同有機金盞花萃取成份,可以修復皮膚泛紅等等既炎症,而燕麥、牛奶、荷荷芭油可以為皮膚深層保濕同滋養,爆發性紅疹、乾燥或敏感性皮膚都啱用架!
 

Babo燕麥牛奶泡泡浴露係用植物性起泡成份,所以好輕易就可以整到豐富綿密嘅泡泡浴架啦!準備沖涼既時候,只需要喺浴盤到加大約1-2蓋燕麥牛奶泡泡浴露,然後再用花灑撞啲暖水落去就可以見到好似綿花咁輕柔細緻既泡泡,好鍾意呢個過程會令到成個浴室都有一淡淡草本花香味❤️

一邊玩一邊沖涼,最正係唔使再過水,直接抹乾淨身就得啦!有咗呢枝泡泡浴露,以後要小朋友自動入浴室沖涼再不是夢👍🏻再用埋同系列嘅既燕麥牛奶滋潤潤膚霜,滋潤得來好清爽,仲特別適合易敏感及乾燥肌膚既寶寶。(左邊呈乳霜質地比較厚身,適合秋冬乾燥既天氣,右手邊呈乳液狀比較水漾,我鐘意春夏天用)


雖然好幸運地我兩個小朋友本身都冇乜皮膚上嘅問題,屬於白雪雪滑嘟嘟類型😂不過為咗佢哋可以keep住良好皮膚嘅狀態,喺幫佢地揀護膚產品方面我都會傾向一啲比較係天然、保濕、滋潤同抗敏嘅!所以成個Babo燕麥牛奶系列我都好鍾意,我哋用咗呢個系列已經大半年嘅時間啦!絕對係真實用家分享兼私心推薦,到而家哥哥仔同包包仔嘅皮膚依然keep得好柔嫩!


已經收藏喺我屋企既Babo燕麥牛奶家族成員😍

如果你都想試既話可以留意以下銷售點呀!

HKTV MALL
屈臣氏
千色店

沒有留言:

張貼留言