2017年12月7日 星期四

Nude Beauty X Elemis BIOTEC 法式美容初體驗!

其實一向自己都係做自家美容, 不過間中都會出去美容院放鬆一下, 好好享受做媽媽嘅獨處時間(蛇王都要蛇得有道理😂),今次近近地去咗位於尖沙咀廣東道既Nude Beauty

上到去換好衫,美容師就好專業咁樣同我做咗個皮膚分析,根據我皮膚嘅需要去搵最合適嘅療程。

事實證明平時勤力護膚係有用既!因為美容師都大讚我嘅皮膚彈性同水份都非常理想,不想面形輪廓更靚更突出,建議我試做Elemis BIOTEC緊致輪廓既療程
首先美容師會幫我卸妝同埋進行深層清潔,美容師嘅按摩手勢同力度都好好,佢同我講原來係要經過法國Elemis BIOTEC專業培訓再由Elemis BIOTEC導師親自過嚟考評合格先至可以成為Elemis BIOTEC認可既美容師架!到咗針清既環節,都係好快攪掂😂因爲美容師話好乾淨!而整個美容療程黎到呢一步之後,美容師就會開始保持安靜,等客人可以好好放鬆,好寧靜咁享受美容時刻❤️好貼心!

之後美容師幫我敷咗個Elemis緊緻提拉面膜,然後終於到「Elemis BIOTEC美顏機」出場啦!

呢部係集合咗五種科技既美顏機,包括有:

超聲波技術:利用壓電電流,以石英頭或陶瓷頭以每秒27,000次震動深度清潔毛孔和死皮、提升膠原蛋白再生、減少細紋和增加修復速度。

微電流:與自然電流相似,傳送微電流脈衝至肌肉以令皮膚變得更緊緻。這技術能令肌肉變得更結實、臉部輪廓變得更鮮明、幫助修復肌膚、改善瑕疵,紫外線和疤痕。

原電流:利用正離子和負離子的結合來清潔毛孔和趕走雜質。同時.高活性效能能穿透皮膚,減輕衰老和減少細紋。

注氧:95%的純氧衝擊能幫助高活性效能注入皮膚,回復緊緻度、組織修復、光澤和細紋。

LED燈治療調整:紅燈和藍燈治療能穿透皮膚至細胞來調整皮膚、刺激膠原蛋白、減少細菌和皮膚紅腫。
美容幫我用咗微電流同原電流加強緊緻輪廓效果,最後再幫我敷咗Elemis BIOTEC既皇牌骨膠原深層補水面膜,再用注氧令到面膜精華更加滲透至皮膚底層,成個過程涼浸浸好舒服呀!

快樂嘅時光過得特別快!話咁快就完成個療程啦!最後美容師幫我用返Elemis系列既護膚品搽上面,仲好貼心咁樣幫我查埋Elemis防曬添!


如果你都想有個咁尊貴既體驗可以去以下網址💕

Nude Waxing Beautique SOHO

https://www.facebook.com/nbeautiquehk/
地址: 17/F, Canton Plaza, 82-82 Canton Road, Tsim Sha Tsui
開放時間:11:00–21:00
電話: 28689100

沒有留言:

張貼留言