2017年12月11日 星期一

決心要同BYE BYE肉說『不』(上集)

我最愛嘅秋冬季節已經嚟到喇!好彩我有兩個衣櫃先至唔使忙住換季咋!雖然努力修身之後真係瘦咗好多,不過手臂位無論點樣減都未太理想,係時候要搵其他方法幫幫手啦😝早排媽媽聚會聽其他媽媽介紹話有間叫Mama Me既產前產後護理中心有好多唔同嘅儀器同美容機幫媽咪瘦身,而且近近地就喺尖沙咀,於事就決定去試一試啦!

第一次上去感覺良好,因為佢哋主打做產前產後媽媽,所以明白我哋產後媽媽嘅煩惱同需要,美容師同纖體顧問好仔細同我分析我嘅體型同埋想減既部位係屬於脂肪型定係水腫型,然後再根據分析搵出最合適我嘅方法!


為咗令大家一齊見證效果,我叫咗美容師幫我影返啲相做記錄先!跟住美容師就用意大利醫學美容科技既Icoone無創激光溶脂儀器幫我做全身通淋巴
呢部機既特別之處係佢可以通過淋巴系統分解脂肪,消脂同時又可以刺激膠原蛋白彈性纖維增生令到皮膚更加緊致, 線條自然更加明顯啦!美容師仲同我講佢哋呢個Icoone係得到FDA同CE醫療認證架!喺整個通淋巴過程,美容師會用機頭按壓我全身既淋巴,然後重點出擊手臂
力度方面可以根據個人承受程度而調節,出黎效果同人手通淋巴差唔多,尤其小腿嘅位置明顯冇咁腫漲,之後佢哋喺我手臂位置搽上緊膚油再用Health SPA遠紅外線儀器幫我加強瘦身效果



原理係透過遠紅外線熱能提升皮下溫度同擴張微血管,達至流汗效果!因為汗係可以幫我哋既身體排出毒素同濕氣架!成個過程大約20分鐘,其間真係不停爆汗!完成療程之後兩個鐘之內最好都唔好食嘢住,因為身體會特別吸收架!
今次講住咁多先,如果你都想知道我最後嘅修身成果,記住留意下集嘅分享啦!😝

沒有留言:

張貼留言