2017年11月29日 星期三

美肌湯水大發現之~鱻森虱目魚精

可能因為我爸爸係一個好鐘意飲湯既人,所以自細都我嫁之前每一餐喺屋企食既飯都一定跟碗湯😂滾湯、煲湯、燉湯~總之梗有一碗湯大家飲❤️慢慢我都變成咗一個無湯不歡既湯精😂

所以我絕對相信湯水對皮膚既重要性架!亦因爲咁,婚後既我都好鐘意花時間煲啖湯飲!而當中我最愛既,一定係魚湯😍😍😍

唔通唔單止養顏又多鈣,而且當中所含嘅DHA對兒童腦部發育都好重要,女人飲更係產前補B,產後補奶!勁正!不過最近有個懷孕既閨蜜同我講佢孕吐好嚴重,少少腥味都唔得,所以飲魚湯對佢黎講好困難呀!於是幫佢搵方法解決既時候,俾我係網上見到黎自台灣嘅「魚鱻森虱目魚精」!!!

介紹話產品所採用既虱目魚都係由台灣養殖場天然方法養足15個月,再用獨家技術將虱目魚慢火精練8小時,製成滴滴虱目魚精華,經過-40度急凍處理包裝, 非常衛生方便而且冇防腐劑,夠晒天然!重點由原料到成品都通過SGS安全認證,安全衛生有保證服用方法非常簡單,只需要加熱5分就可以飲用啦!咁吸引🌈身為魚精既我緊係要試吓啦!

訂完貨送到黎屋企既時候仲係非常冰凍嗱嗱聲影返張相先



一次一包真係好方便❤️我鍾意用在暖奶器黎整熱😇
5分鐘之後啖啖精華❤️正!


兩個仔仔都好鍾意飲

想飲魚湯補充營養但係又冇時間煲既時候,飲魚鱻森虱目魚精真係好方便仲零腥味,啱晒返工一族、產前產後婦女同怕魚腥味既人!
可以搵到樣咁正嘅產品介紹俾我果位懷孕既閨蜜真係好開心!希望佢同BB飲完都又靚又健康啦!❤️

更多產品資訊同訂購方法可以去以下網址:
https://www.mrfish.com.hk/about-us

沒有留言:

張貼留言