2017年12月12日 星期二

決心要同BYE BYE肉說『不』(下集)

上次去完Mama Me之後真係覺得手臂摸落唔同咗同firm咗,所以決定要乘勝追擊😎

 第二次嚟Mama Me,瘦身顧問再次根據上次嘅成效幫我做咗個評估,決定今次除咗做Icoone通淋巴溶脂機

仲會幫我做埋印尼古法更強嘅瘦身效今次佢哋幫我做咗古法紮手!紮肚大家就聽得多啦,其實紮手嘅原理都係一樣, 首先治療師係我手臂嘅位置搽上古法印尼獨門敷料,當中嘅天然成包括大青葉、茴香乾姜玉蘭澱粉,再用有彈性既綿布一圈圈咁樣包着我對肉臂,呢個步驟除咗可以加強消脂仲有效通經絡兼排水加快新陳代謝㗎!
最後加上Health SPA遠紅外線儀器焗20分鐘,爆汗程度同瘦身效果即時Double up!
由於上次走果陣太興奮忘記影相,所以唯有用返第一次上去做記錄既相做對比


成績都唔錯~心急嘅我已經約定下一次嘅療程啦!

*****************************************************************

四日之後再次來到Mama me,治療師同瘦身顧問或前兩次嘅消脂效果都唔錯所以,今次繼續用Icoone 通淋巴溶脂機之外,會用DH Hifu黎幫我緊緻同提升手臂線條
有留意開我嘅讀者應該都知道我曾經做高DH Hifu機提升面部輪廓,其實呢部機既原理就係以專利既雙速雙軌輸出模式將超聲波傳送熱力到聚焦點,發放熱能到個別肌腱膜,當肌腱膜受熱就會收縮,達致即時提升輪廓、纖盈塑身效果。所以呢部機係可以收埋手臂💪🏻!
手臂位置出動6.5MM 機頭令效能更強!

治療師先同我搽上麻醉舒緩啫喱然後開始打Hifu, DH Hifu機既雙速雙軌輸出模式真係好正!可縮短療程時間而且照顧範圍更大,令療程所產生既痛感減少達八成,達致「微感覺」,只有近骨既位置先會感覺大啲,有少少痺咋!

話咁快就完成啦!


一共三次嘅療程,左右手臂都瘦咗,尤其右手臂最明顯差唔多有2CM,重點係成個手臂同背形都更靚更有線條啦!你都想Shape靚自己而家機會黎啦,我同大家取到個讀者體驗優惠,只要喺以下網址登記
優惠碼填[cherriemama] 就可以用超優惠價預約體驗啦!你都快D黎感受下變靚既喜悅啦!
MAMA ME 產前產後護理中心
首間獲ISO9001專業服務及安全質素認證的產前產後及醫學美容中心
地址:九龍尖沙咀廣東道28號力寶太陽廣場510室
電話:+852 2981 3680            WhatsApp:+852 6650 3740


沒有留言:

張貼留言