2017年8月26日 星期六

Xerolan 舒敏修復潤膚噴霧


由細到大仔仔都係用開BB專用嘅沖涼液沖涼,但係最近同佢去反斗車王精品展覽既時候,見到有一樽汽車造型嘅沖涼液好得意而仔仔好鍾意,於是乎就買俾佢氹下佢開心,可能小朋友皮膚真係比較柔嫩敏感嘅關係,仔仔用完支車王沖涼液沖完涼之後見到佢條頸紅晒一達達,佢仲猛咁大叫話好痕😫好彩醒起屋企有支Xerolan 舒敏修復潤膚噴霧
呢支產品係天然成份製造,不含防腐劑香料等化學成份,特別針對脆弱肌膚人仕而設計,最神奇之處係有效即時舒緩敏感不適同埋發熱發紅等症狀,就連皮膚敏感痕癢,表面燙傷同嚴重乾燥都可以用。
即刻噴左少少喺仔仔嘅頸上面,產品說明教路話唔使按摩,等佢自然滲透就會形成一層半透明保護膜係受損嘅皮膚上面從而修復肌膚,
噴完大約十幾分鐘左右,仔仔條頸真係好返晒呀!太神奇!拿拿聲影返張相,有圖有真相架!
以後有Xerolan幫我看門口,皮膚問題就冇有怕啦!Xerolan已經喺Wishh!各大分店有售啦
上面嘅圖係銅鑼灣皇室堡分店,希望今次嘅分享啱大家用啦!💕


沒有留言:

張貼留言