2017年8月28日 星期一

《照顧出牙寶寶必備三寶》

轉眼間細佬豬已經九個月大啦!除咗開始牙牙學語,一日把口唔停之外,仲開始出牙仔啦!諗返起哥哥BB果陣差唔多成10個半月先出牙仔,都算係比較遲😜所以細佬豬都叫做早過哥哥少少出牙啦!🤓講到BB出牙仔常見嘅情況,除咗發燒之外令到佢哋最辛苦嘅莫過於就係發牙痕同發憫憎,連野都唔想食真係令到媽媽我束手無策呀!😫周圍向媽媽朋友求救,佢哋介紹我俾仔仔試食Heinz baby牙仔餅,唔單止獨立包裝,一包仲有兩條,而且不含蛋糖同埋防腐劑!值得一試!

今朝早細佬豬又發憫憎喺度喊叫,即刻拆開試下俾細佬豬食,哥哥見到竟然話佢都要一齊食牙仔餅,仲話有兩條一人一條🤣真係令我哭笑不得😆
呢款牙仔餅形狀好啱BB手仔,而且佢嘅硬度適中,BB放落口一邊咬一邊又可以食到餅仔,而且仲可以舒緩佢哋出牙牙肉不適,真係一舉三得!牙仔餅一出細佬豬冇再扭計哭鬧,BB同媽媽既心情都靚返晒😍

講開食野,其實自從細佬豬八個月開始醞釀出牙仔已經唔係好肯食固體,無論我煮乜嘢佢都唔多賞面😫再加上而家出緊牙仔, 牙肉又紅又腫食嘢冇乜胃口,老公提議我不如煮啲有湯又易入口既俾細佬豬食,靈機一觸,我今次就用粟米、紅蘿蔔、印度椰子煲雞湯做湯底,呢個湯可以清燥熱,止咳潤肺,而且健脾開胃, 加上雞肉除咗有豐富嘅蛋白質仲可以強健身體,味道湯非常之清甜啱晒一家大細飲
拎咗少少紅蘿蔔同埋雞腿肉,再配以星星粉,又吸引到哥哥高呼:「我都要一碗呀唔該!」其實哥哥細個嘅時候都係食呢隻牌子嘅BB意粉,因為佢無添加糖、鹽, 人造色素調味料或者防腐劑,而且含有豐富嘅鐵、鈣同埋維他命B雜,快熟得黎夠晒百搭又易入口
😜爸爸出既主意梗係留俾爸爸去見證成果啦

點知。。。細佬豬竟然出奇地好鍾意食!仲有搶匙羹嘅衝動🙈真係估佢唔到😂可能啲星星粉造型真係太得意,雖然最後都發生咗啲災難性嘅畫面(最後果半碗星星粉俾細佬豬搶咗倒晒喺枱度🙀)見到佢好似玩緊但都叫做有自己抓一堆放入口食,所以都係睇開啲啦!起碼佢肯自己試吓食嘢算係個好開始既!🙈

雖然出牙仔階段嘅BB真係好鍾意乜都擺入口咬咬咬,除咗牙痕亦係因為佢哋搭入咗口腔敏感期,呢個期間嘅佢哋會特別鍾意食手或者腳,又成日會有身邊嘅玩具,而口腔敏感期係嬰兒發育既必經重要階段階段,所以唔使作出干預同阻止,只要確保BB對手仔保持乾淨,同埋經常清潔佢哋隨手攞嚟擺落口嘅玩具同牙膠就得啦!雖然坊間都有好多BB玩具清潔液標榜係無毒性,其實唔多唔少都會有化學成份,而且佢哋主要以酸性成份作清潔嘅用途,同醋好似,當然價錢就差好遠啦!不過我都係鍾情於天然安全又有效,係屋企隨時搵到嘅「白醋」,話晒都係食品級不含化學物,用嚟清潔BB嘅用品就最安全啦!呢隻Heinz 白醋設計好細心,只要加個噴嘴就可以變身做清潔劑
噴係玩具上面,等啲醋乾晒之後味道就會完全揮發架啦!

真係超級方便丫!而且仲可以用黎清潔廁所霉菌,玻璃水漬等等⋯用途都幾廣泛!真心推薦大家都勤力動起來吧!

 #Heinzbaby #亨氏磨牙棒 #BBPasta #食品級清潔劑

沒有留言:

張貼留言