2017年8月19日 星期六

家居房防蟎好幫手



呢排真係忙到無時停,因為工人姐姐走咗,有一個月嘅真空期要等新工人姐姐到步,屋企嘅所有家務我要自己做返晒兼且要照顧兩個小朋友,雖然真係好忙碌但係真心覺得好享受同埋開心,因為見到自己一手一腳打理嘅屋企仲乾淨整潔過有工人嘅時候,而且每日都可以稱心如意咁樣安排每一件事情唔洗再勞氣🤣!

講到家務我最喜歡就係換床單,無辦法因為我太鍾意瞓覺, 有張香噴噴嘅床都會瞓得特別甜架,當然床褥嘅清潔一啲都唔可以馬虎啦,因為有研究報告指出一間屋最多蟎蟲嘅地方就係床褥,蟎蟲靠食人體身上掉下來的皮脂皮屑同吸食人體體液(血液、淋巴液)、或其他粉末狀為生同造成皮膚炎症所以枕頭呀、床單被套等等⋯簡直就係蟎蟲既天堂!
室內對人體傷害最大的是塵蟎,佢係過敏性疾病的元兇,例如過敏性哮喘、過敏性鼻炎、過敏性結膜炎等等⋯⋯唔好睇少一粒咁細粒既塵蟎,佢哋既身體攜帶大量的病毒同細菌,仲可以隨灰塵同人既衣物、寵物進行流動傳播疾病,如手足口病、弓形蟲病、流行性感冒、流行性肺炎、流行性腦炎等都可能傳播添~屋企有小朋友同BB真係要做多幾重功夫去處理塵蟎問題,床單密密換是基本吧!而大仔出世前屋企已經添置Rainbow吸塵機

平時換床單我都會順便用Rainbow吸塵機既床褥拍打器清潔埋床褥既上塵蟎,呢個工具超易用又方便,令到大仔卓謙都好鐘意主動幫我手做家務~🤣
 吸乾淨之後出動埋早前喺BB展買嘅防蟎神器「Familoves梵美樂」
呢個牌子係採用英國領導市場嘅驅蟲技術,對紡織品同埋生活環境提供專業高效又安全嘅保護,使用後對嬰兒及寵物安全,有蠶豆症(G6PD)都用得架!我揀咗防蟎系列,因為佢個介紹話可以顯著減少塵蟎,引起過敏嘅微生物都可以消除埋呀!
今次實驗品係仔仔既床單😂先正常程序洗乾淨,然後用浸洗液浸大約20分鐘

之後唔使過水直接晾乾或者用乾衣機烘乾,就可以有效防蟎三個月或者返洗20次都有效!好方便呀!
至於對付難攪嘅毛公仔同埋窗簾布就可以用呢支家居防蟎噴霧,佢可以直接噴喺床褥、布藝沙發、地氈、毛公仔同埋窗簾,等2分鐘之後用濕布抹返殘餘物再於空氣中晾返乾就可以啦,同樣有效防蟎三個月!

有咗佢地幫手以後對付塵蟎就再無煩惱啦!

沒有留言:

張貼留言