2017年8月14日 星期一

終於搵到我既專屬防蚊膏~英國Alfresco草本防蚊保濕露

每逢假期我都鍾意帶小朋友出去戶外玩下,呼吸下新鮮空氣🌞


 不過每次返到屋企我都發現我永遠是被蚊叮得最慘果位,因為O型血嘅人天生真係比較容易惹蚊,試過著晒長袖衫褲就被蚊叮面
最誇張就係連落樓下開信箱收信短短幾分鐘,返到屋企又發現俾蚊叮咗囉!So Sad🤣唔知大家有冇同我一樣有呢個煩惱呢!試過好多蚊怕水蚊怕貼之類,效果都係一般般而且比較笠痴痴,加上有咗小朋友之後,係選擇防蚊產品方面就更加要小心,會注意係咪嬰兒都可以用同有冇加入化學成份驅蚊胺DEET(又稱敵避或待乙妥,二戰時開始使用為防蚊液,之後多份報告研究指出DEET對人體的傷害與毒性,如果和防曬產品一起使用,體質敏感的人士容易引發過敏,嚴重可致中毒昏迷😱)

 最近聽媽媽Group有人分享話英國Alfresco草本防蚊保濕露好hit,超好用又防蚊,仲話一齊團購添!大都知我係實用型敗家,俾錢之前當然要做下資料搜集啦!😎於事我又上網了解下,原來呢支英國Alfresco草本防蚊保濕露唔單勁有效驅走蚊蟲,而且仲係由天然成份製造,蘊含天竺葵、檸檬、紫羅蘭草等純天然草本精華油,敏感性皮膚人士,孕婦同嬰兒都用得架!啱晒一向鍾意天然產品既我😍


為咗實地測試一下呢支蚊膏既威力,我帶埋佢去海洋公園同佢開光,一入園我同兩位寶貝仔都搽晒全身,點解老公冇搽?因為我識佢到而家都唔見佢有被蚊針過🙄可能佢啲血唔好味😂又或者因為每次去戶外都同我一齊,啲蚊吸我血都吸飽晒啦😜
講返正題先!呢隻蚊膏質地清爽,帶有陣陣草本香味,好天然既感覺,我最鐘意佢有細支裝可以放手袋帶出街隨時補搽,測試果日由朝玩到晚天黑出園既時候真係全日都冇俾蚊咬過呀!實驗證明呢支蚊膏堅係掂! 仲要夠晒天然無毒性一家大細都用得以後出門就靠晒你啦❤️
終於搵到一支啱我又啱BB嘅防蚊膏,以後終於都唔使再俾蚊咬啦!😎

沒有留言:

張貼留言