2019年1月25日 星期五

新升級版Kiehl’s經典特效保濕乳霜

冬日做好保濕真係好重要,想化妝嘅時候底妝自然水潤又貼服,關鍵就係面霜啦!身邊位超級忠實既Kiehls用家朋友一早就同我推薦過Kiehls既經典特效保濕乳霜好好用,今次仲推出咗新升級版,比之前更保濕、更水潤,冇理由唔試吓既!




話說呢款經典特效保濕乳霜喺2006年推出嘅時候一直穩居Kiehls 全球 No.1 暢銷產品,每分鐘出售10瓶!全因佢質感輕盈不油膩,可以從空氣中吸取水份整天為肌膚補水保濕令肌膚保持水潤平衡持續24小時保濕,感覺舒適。而新升級版更加突破保濕極限,用一次已經可以有效提升肌膚水份2.3倍,極端乾燥環境下都可以全面鎖緊肌膚保濕度!


經典特效保濕乳霜 $300/ 50ML, $530/ 125ML

面霜質地係白色既乳霜狀,好似牛奶布丁咁滑,非常容易推開及被皮膚吸收,令皮膚變得非常柔軟水潤,質感輕柔不黏膩!而且配方不含酒精及羥苯甲酸酯防腐劑 (Parabens)、胺甲醯胺 (Carbamides) 及三乙醇胺致敏成份,敏感膚質亦可安心使用。



同系列仲有特效保濕潔面啫喱,輕易營造豐富嘅泡沫效果,更容易進入毛孔清除面上多餘嘅油份同埋污垢同時平衡的酸鹼度,令肌膚保持自然平衡,使用之後皮膚依然保持水潤,唔會覺得繃緊。

  
特效保濕潔面啫喱 $95/ 75ML, $180/ 150ML

如果想加強保濕效果,可以用埋特效晚間保濕面膜,不含矽氧烷、防腐劑、香料及色素,能瞬間提升肌膚吸水及鎖水能力,持久保持滋潤保濕。

特效晚間保濕面膜 $320/ 125ML


呈現水狀啫喱嘅佢含有超微細透明質酸分子同埋麥冬萃取成分,有效鎖水保濕,用法亦非常簡單,只要晚上睡覺前於潔面及爽膚水後,然後塗上一層面膜厚敷於潔淨的肌膚上,10分鐘之後用紙巾或毛巾抹走多餘面膜,剩下少量留於面上持續為晚間滋潤肌膚,補充水份,無需沖洗。翌日起床後如常潔淨面部同進行日常護膚程序就得架啦。(一星期最多使用1-2次就夠啦)


更多產品資料:
https://bit.ly/2Vn8OSF

#MyUltraMoment
#20萬好評
#MyUltraFacialCream
#KiehlsHK



沒有留言:

張貼留言