2019年1月17日 星期四

懶人界嘅福音!訓喺到都可以增肌減脂?

最近有位美容界既朋友就介紹話搵到個方法可以訓喺到增肌減脂😎就係「EMSCULPT 」啦!佢係由著名英國儀器製造商最新研發既全球唯一同時強肌及溶脂既儀器,可以深入 7cm 直達肌肉層,以獨家專利的 HIFEMTM科技達到超越人類體能的「極限肌肉鍛鍊」 半小時內肌肉收縮高達 20,000 次,進入同時溶脂及強化肌肉的新境 !多項醫學研究證實,躺著也能擁有人魚線、馬甲線、蜜桃臀和六塊腹肌,塑造完美身形。

講到咁神奇,於事跟咗佢去首批引進EMSCULPTTMVITALAGE 醫美診所了解下!填好身體狀況問卷,治療師就會簡單幫我做個評估同講解返療程嘅步驟。


大家可以留意番以下嘅溫馨提示:
1)療程之前1小時要空腹
2)療程隔着衣服做,衣服以輕薄為佳
2)衣服和身體不能有金屬物品

我揀咗做最難練嘅腹肌😬療程開始嘅時候,治療師首先會用比較低既度數等我慢慢適應



感覺就好似有部強力震機狂震腹肌位,停低嘅一刻腹肌真係有好似做咗好多下捲腹嗰種酸酸痛( 好神奇)之後會轉成揼骨模式去揼個腹肌位,原來呢個過程係可以排走返類似運動後嘅乳酸,所以療程嘅第二日都唔會感到肌酸痛。


其實整個療程都係交替住呢兩種感覺,只係要去到尾聲感覺會越強烈,可能我本身都有做開腹部運動所以感覺還好,歷時大概45分鐘左右啦!EMSCULPTTM 除咗增加肌肉厚度及密度,同時會燃燒肌肉附近的脂肪組織, 引發大量脂肪分解,脂肪酸由三脂甘油酸中分離流出、死亡,並經由正常代謝排出體外,所以做完療程之後嘅兩個鐘最好都唔好進食同埋嚟緊嘅日子都要每日飲6-8杯水,咁樣可以令效果更加明顯架!

療程嘅第二日,腹肌位都冇乜特別大嘅感覺,完全冇平時做完腹部運動之後嘅酸痛,一個星期之後覺得腹肌位真係有少少Firm 既!算係懶人界嘅一大福音吧!




沒有留言:

張貼留言