2019年1月27日 星期日

對付暗瘡?用草姬蜂膠丸就得啦!

最近天氣咁凍, 所以經常都會約朋友去BBQ同埋打邊爐,感覺自己真係青春咗,因為塊面竟然有青春痘既出現😅
太耐冇用暗瘡膏,都唔知用邊隻好...上網搵吓資料,原來要根治痘痘調理身體先係皇道!講真,自從坐完月之後先發現龜苓膏、涼茶真係唔可以亂咁飲!




所以想溫和去痘,我會揀口服既蜂膠丸,所以試咗產地喺澳洲既「草姬」,鐘意佢100%天然蜂膠精華膠囊,有排毒功效,仲可以增強免疫能力,成日覺得周身攰同埋容易感冒嘅朋友仔都好啱用添!


「草姬」蜂膠丸成分有超過35 類黃酮素 (flavonoids) ,係殺菌之最重要物質,亦係是相當好的天然抗氧化物,可抵抗自由基對細胞的傷害,抗氧化能力係維生素E的五十倍、維生素C的二十倍,亦包含超過35種人體需要的營養素,如氨基酸、礦物質、有機酸等對抗衰老有一定既效果!

試咗一個月草姬既蜂膠丸,覺得青春痘嘅情況真係好轉咗,原本想爆發嘅青春痘開始慢慢凋謝🤣有暗粒嘅地方都平滑返少少,心情都跟住靚返晒!(女人面子好重要架嘛!XD)



因為佢哋佢地既蜂膠丸含有大量類黃酮素,可以防止肌膚受到細菌感染及侵害,促進血液循環,加速新陳代謝,有排清毒素既作用,加上有效為皮膚消滅細菌,減少痘痘出現同時加速傷口癒合,減低暗瘡印嘅情形。


每日2 (於其中兩餐餐前服用一粒)就幫我輕鬆去痘排毒美肌,細細粒又容易吞而且仲有保健作用,成分天然,唔會產生抗藥性性價比絕對贏暗瘡膏九條街啦!

更多產品資訊:

沒有留言:

張貼留言