2018年8月7日 星期二

食個lunch既時間就消滅到手臂拜拜肉?

如果要我揀一個最唔滿意嘅身體部位,我一定係揀手臂💪🏻所以消滅拜拜肉一直係我嘅願望!其實除咗運動之外,HIFU 其實都係一個好而快捷嘅選擇,因為佢既能量能夠深入皮膚筋膜層(SMAS),將被破壞嘅脂肪細胞同釋出嘅三酸甘油酯等物質,利用淋巴循環系統代謝排出體外!

今次就咗尖沙咀Cell Medical Beauty美容中心,試做「HIFU 極緻纖體提拉療程」,一上到去覺得佢哋嘅裝修比較泰式風格令人心情好放鬆💕


之後纖體顧問就了解返我身邊狀況同介紹今次療,原來Cell Medical Beauty既「HIFU 極緻纖體提拉療程」,係採用韓國第四代正廠HIFU儀器,而且有韓國KFDA及歐盟國家規格CE安全認證既,專利自動精準功能,監控每發輸出的能量,大大提高療程的效用同安全性、緊緻肌膚同時喚醒膠原蛋白增生🤗


今次嘅房間都係令到人有一種好放鬆嘅感覺,首先治療師幫我度咗本身手臂既尺寸,然後就開始係我嘅手臂上面畫好格仔




 之後就幫我搽上冰涼啫喱同開始打Hifu,整個過程都好快而且唔痛,同治療師傾吓計就完成咗啦!重點成個過程一個鐘內就完成,而且唔痛又唔會令到皮膚紅腫,真係食個lunch既時間就可以瘦身!


即時已經見到效果,最多減咗成1.4CM添!😍



換好衫之後,治療師仲準備咗杯薑茶俾我暖身同加速新陳代謝,好窩心呀!



療程後一個月嘅效果,手臂真係比之前firm咗,線條亦都幼細咗😍



如果你都想體驗我呢個「HIFU 極緻纖體提拉療程」,只要click下面條link,喺優惠碼填「HIFUxCherrie」,就可以優惠價$688試做一次,名額30個,先到先得,快啲登記啦!

https://goo.gl/forms/iwS1UBkxUdpFTREm2

Cell Medical Beauty Centre 醫學養生專家
分店地址:
尖沙咀金馬倫道23-25A金馬倫廣場22/F全層 (旗艦店)
銅鑼灣恩平道42號亨利中心27/F全層 (VIP店)

預約電話:
尖沙咀 3488 0868/ 5595 1121
銅鑼灣 2259 9168/ 5595 1131

#cellmedicalcentre醫學養生專家 #細胞自主科技養生
#女星最愛皇牌療程 #hifu #瘦手臂 #拜拜肉 #蝴蝶袖 #減肥原來好易

沒有留言:

張貼留言