2019年6月28日 星期五

我的甜睡秘密「晚間膠原蛋白飲」


其實我係一個經常捱夜嘅夜貓子一隻,不過好多朋友都同我講:「哇!你皮膚質素咁好,一啲都唔似係一個捱夜嘅人啊!」嘻! 



其實秘密就係每一晚臨瞓之前我都會出動飲得到既sleeping pack ~LANEIGE 膠原蛋白飲!


 
LANEIGE抗氧膠原飲Collagen Drink $930/每盒30



唔好睇佢細細一支得25ml,其實裏面已經縕含5000mg膠原蛋白,Collagen功效比較市面上一般品牌仲要多,補充膠原同時抗氧化,做到膠原抗氧2 in 1呢!而佢既高效抗氧成份綠茶GABA、西西里紅橙等。臨瞓前飲一支,可以減輕我平日嘅精神壓力,令我更快進入深度睡眠同時促進膠原及彈力蛋白合成。


而如果要和坊間萃取自豬皮嘅同類產品做比較的話.......我比較推薦LANEIGE膠原蛋白飲,因為我欣賞嘅係LANEIGE萃取自魚類優質膠原蛋白,微分子量更易滲透肌底!




試咗一個月明顯感覺到皮膚同毛孔都緊緻咗,視覺效果連細紋都減淡埋,亦因為皮膚底層做好咗保濕嘅準備,就算經過一晚冷氣嘅洗禮,第二日起身皮膚依然透亮光澤有彈性❤️上妝都特別貼呢!(飲出緊緻水亮就是這種吧

最近見到佢哋做緊獨家優惠呀!凡首次於門市購買LANEIGE Collagen Drink,即可獲贈LANEIGE $100現金券。另外,更可網上登記免費膠原抗氧力測試,了解肌膚狀況,完成會額外獲贈體驗裝喔!

🔎LANEIGE抗氧膠原飲Collagen Drink $930/每盒30支,更多膠原蛋白飲資訊:

#2 in 1抗氧膠原飲
#飲出緊緻水亮
#LANEIGECollagenDrink
#LANEIGEHK
@LANEIGEHK 

@LANEIGEHONGKONG 

沒有留言:

張貼留言