2019年4月12日 星期五

AYANA「女神針」初體驗

為咗追趕返潮流,近期都開始玩多咗IG,刨下人哋啲靚相😂而周不時都會見到啲美女去AYANA做「女神針」既短片,個個都皮膚好晶瑩剔透有光澤,真係幾吸引!貪靚嘅我又心思思走咗去位於中環區既AYANA試吓, 呢到環境整潔,帶有少少泰式風情!







睇到呢度千祈唔好以為我去咗做微整呀🤣其實「女神針」並唔係真係一種針劑,而係一種50um 長度嘅「 #海綿水晶針狀結晶物 」含有海綿硬蛋白、多重礦物質及16 種專利植物精華等,能夠活化角質層 表皮層細胞,刺激膠原蛋白增生。特別針對暗瘡印,凹凸洞,黑頭粉刺及毛孔粗大等皮膚問題。




美容師手勢非常好又細心,先用深層清潔泡泡幫我將皮膚底層嘅污垢清潔出嚟,過程好得意,感覺到面上面好多泡泡爆發緊😂之後就幫我塗上深層保濕精華,而且整個過程美容師都用咗非常專業嘅穴位按摩嘅手法,幫我通淋巴排毒,從而達致提升緊致嘅作用,真係好舒服!而最神奇係排毒後即時見到面上嘅皮膚變得均勻淨白返☺️


而上「女神針」嘅過程,美容師會將海綿水晶針狀結晶物一下一下拍打上面部,所以會有輕微「拮拮地」嘅感覺,最後敷埋個淨白鎖水面膜,整個面嘅輪廓變得sharp咗、毛孔細緻咗、皮膚均勻淨白得來變得好柔軟水潤,真係有喺IG影片見到嘅女神效果,超開心🥳重點療程後唔會出現坊間換膚美白療程帶黎既脫皮、泛紅等問題,做無需復原期,可即時化妝繼續去街!而我就多數鐘意素顏返屋企,因為素顏都已經好靚啦!🤓



更多療程資訊:
http://www.ayana.hk


#AYANA #AYANA #去印專家 #水光女神針 #水光肌 #無創無痛 #美白 #去印 #暗瘡#敏感肌膚 
#黑頭 #骨膠原 #收細毛孔 #細紋 #美白去黃 #去暗粒 #抗皺去紋 #針清 #明碼實價 #絕不硬銷
#littlepopstarchannel #POPSTAR #星光博客 #popstarchannel 
#popstarglobal #popstarevent2019

沒有留言:

張貼留言