2019年4月30日 星期二

「星級美魔女」的凍齡秘訣~日本殿堂級醫學護膚品牌AMPLEUR

做咗媽媽之後,最大既夢想就係留住青春,望落可以似仔仔既大家姐,咁就最好啦!相信好多媽媽都有呢個諗法吧!😆

早前去咗日本殿堂級醫學護膚品牌AMPLEUR既首個香港專櫃開幕活動~





見到佢哋嘅日本美女嘉賓水谷雅子喺現場分享佢嘅凍齡秘訣時真係嚇咗一跳!已經50歲既佢視覺年齡只有25歲,難怪喺日本有「星級美魔女」嘅稱號!



佢嘅凍齡保養心得就係飲食同埋護膚品使用同樣重要,原來佢仲係用咗7年AMPLEUR護膚品既忠實用家。

AMPLEUR  2003 年由日本皮膚科醫生高瀨聰子研發同創立,以獨有嘅精密測量標準同專業嘅科學數據並 針對產品質感同香氣嘅感官享受打造奢華美白體驗,讓所有女士都擁有「奢華素肌」。為咗以「星級美魔女」為目標,我都揀咗幾款皇牌嘅美白產品嚟試吓先!


雖然我皮膚都算白,但係就容易有黑斑嘅問題,所以呢一系列嘅產品都係有助我美白祛斑,對抗日常上生活同紫外線皮膚嘅影響。

平日既我連落街買餸都會搽防曬,而AMPLEUR 既呢款煥白亮膚三效防曬乳 SPF50+ PA++++質地清爽輕盈又容易推開。


三重防禦抗紫外線、抗藍光、抗污染,而且仲係日本最高防曬系數「SPF50+/ PA++++」,全面阻擋UVA及UVB侵害,預防色斑、雀斑、皺紋及鬆弛等肌膚老化現象,成份當中既Lipidure®高效保濕潤澤因子、角鯊稀可以強化肌膚防禦機能,持久補濕鎖水!


早晚洗完面我都會用煥白亮肌活膚水 II幫我重整肌膚質素,令肌膚更細緻同富透明感。



三重激白亮肌精華II從6大方向全方位改善色斑、暗啞、色素沈澱等問題,24小時全日美白護理,淡化色斑,提亮膚色。


質感輕盈水凝,高效保濕同時紓緩鎮靜,令肌膚水潤飽滿。


煥白亮肌淡斑抗老修護精華發揮出強效美白功能的同時,增強肌膚透亮感同時徹底阻截並還原黑色素。

Cream 狀質地好水潤,好快被皮膚吸收晒!

呢支有美白膠布之稱既HQ110重點煥白去斑精華會好似膠布般將色素牢牢密封,再將頑固色素粘實、抑制、淡化,當中微膠囊化技術將成分傳送至肌底才釋放,確保成分直達源頭,徹底瓦解色素,重點高效安全,敏感肌、懷孕及餵哺母乳期間均可使用。


煥白亮膚豐盈緊緻乳液啫喱水潤感十足,為肌膚強效保濕,締造充滿彈性、光澤、富透明感的魅力素肌。



有齊呢幾款AMPLEUR皇牌美白產品守護我既肌膚,成為下一個美魔女不是夢!


更多資訊:
























沒有留言:

張貼留言