2019年2月14日 星期四

我的美麗日與夜「夜間篇」Tonymoly BIO EX胜肽活膚抗皺完美面膜

一向有睇開我嘅分享既話都知道我鍾意自家美容,尤其化完妝成日,落咗妝一定都要做返一啲功夫去為肌膚保養既!近呢幾年我就鍾意用抗皺嘅產品,而呢隻之前分享過嘅Tonymoly BIO EX胜肽活膚抗皺完美面膜真係好好用!


佢既超細纖維面膜夠晒貼面,而且有助促進肌膚新陳代謝,改善皺紋,加強肌膚提拉緊緻


重點一包都有好多面膜精華,通常我會搽埋頸唔好浪費(笑)



蘊含促進幹細胞生長的「礦岩花幹細胞」成分,抗氧化、抗老化、補充膠原蛋白,增強肌膚彈性1 take過!

而當中既「六胜肽」成分,同BOTOX有相同效果的「肉毒桿菌素」,能控制肌肉收縮的神經物質,舒緩表情紋肌肉,凍齡就是這樣煉成的!


我嘅做法就係敷呢款面膜1520分鐘,然後將面上嘅精華輕輕按摩至完全吸收,再如常進行晚間嘅護膚程序就可以啦!


小蘭私心推薦~


#BIOEX胜肽活膚抗皺完美面膜
#皺紋追擊面膜 
#抗皺
#TONYMOLYHK 
#TMHKStreetModel 
#TMHKReview

沒有留言:

張貼留言