2019年2月14日 星期四

我的美麗日與夜「日間篇」MOSCHINO x TONYMOLY 聯乘彩妝系列

講到化妝,真係工欲善其事,必先利其器,有品質好嘅化妝品加上合適既工具,妝容自然更加靚啦!早前都同大家分享過勁吸引既MOSCHINO x TONYMOLY 聯乘彩妝系列,今次就再同大家示範一下我日常嘅妝容啦!


化妝之前一定要打好個底,呢隻MOSCHINO X TONYMOLY 花漾活肌100小時持續保濕面霜3重乳木果成分(乳木果油、發酵乳木果、乳木果蛋白質),為肌膚傳達水分及營養,持續124小時的水潤彈力保濕,質感柔和不黏膩,仲好容易被皮膚吸收,妝容都更加貼面架!


跟住就到底妝啦,MOSCHINO x TONYMOLY 彩繪版經典氣墊粉餅,黑色彩繪圖案加金色邊位,設計時尚型格!




蘊含30%膠原精華水分、膠原蛋白、沙棘油、3重透明質酸及莓果複合物,達到保濕、抗氧化及光彩的效果,粉芯仲印有MOSCHINO 添!!!




用佢化妝真係快、靚、正!質地輕薄,具SPF 50+ 防曬功效,而且瑕疵度都好夠,用完肌膚展現高貴既光澤肌感。




之後就到眼妝啦!MOSCHINO SOFT GLAM EYE PALETTE魅力眼影盒卡套,一盒有八隻色全部都易襯又百搭


今次專登將眼影嘅顏色由1-8試上手臂,等大家睇清楚效果



4,6,8係啞色,質感柔滑,粉質幼細,而1,2,3,5,7仲帶有閃粉效果


1)先用1號色打亮眉骨位置
2)整個眼窩用2+4號色混合,輕輕搽一層
3)再用8號色塗於眼線位置,再慢慢推鬆營造漸變感覺
4)眼線尾部水平線拉長少許迎造大眼效果!


到最後既唇妝💄今次呢枝MOSCHINO X TONYMOLY LIP MARKET 亮彩啞光潤唇膏,集合唇膏及唇彩的特性的新概念啞光潤膚膏,顯色自然,可塑造自然的漸變咬唇妝效果!


不過我覺得咬唇妝唔襯我(笑)~所以我平時嘅唇妝做法就係先將唇膏查喺咀嘅中央先


然後用無名指腹將唇膏慢慢印開,效果比直接搽自然好多㗎!


好鐘意呢枝唇膏嘅質感輕透柔滑,除咗可以用於唇妝,仲可用作胭脂,好方便!


仲有呢套化妝掃都好好用,有眉掃、眼影掃、同埋碎粉掃,仲有個靚靚袋裝住, 帶去旅行用夠晒方便衛生!


最後不得不介紹下我好鍾意既呢個MOSCHINO黑色小圓餅化妝袋😍啱啱好可以放到MOSCHINO x TONYMOLY 彩繪版經典氣墊粉餅 同埋MOSCHINO X TONYMOLY LIP MARKET 亮彩啞光潤唇膏/胭脂,出街補妝拎出黎都特別型格😆


嚟緊我都會係我扮靚嘅心得方面分享多啲,大家記得支持下我啦!


#MOSCHINOxTONYMOLY
#MOSCHINO 
#歷代級聯乘系列
#Collaboration
#TONYMOLYHK 
#TMHKStreetModel 
#TMHKReview


沒有留言:

張貼留言