2018年10月19日 星期五

Lancome Renergie 立體塑顏緊緻系列

從前護膚方面好着重保濕,但係近呢幾年真係開始關注埋抗衰老嘅產品。始終隨着唔同嘅年齡,皮膚需要都會有所不同,提早一步做好抗衰老嘅步驟,視覺年齡自然Hold得住啦!😏


10月喺香港率先推出既Lancome Renergie 立體塑顏緊緻系列,一共有三款針對性護膚品,包括舒緩和強化脆弱肌膚的鎮靜啫喱、獨有抗皺緊緻功效的修護面霜,以及重塑面部輪廓的緊膚面膜,修復肌膚屏障,減淡皺紋,有效提昇肌膚彈性,塑造年輕立體輪廓,對抗衰老痕跡。
而呢個系列最大既賣點係除咗有效抗皺緊致皮膚達到抗衰老效果之外,特別採用咗無香料配方、對敏感、泛紅、 同埋做完激光護膚等等既美容療程嘅皮膚,都有修復、鎮靜嘅功效㗎!

全新 Rénergie Multi-Cica Gel Apaisant 立體塑顏緊緻修護啫喱 
建議零售價*:$700/3ml x 7



一盒有7枝獨立包裝既立體塑顏緊致修護啫喱,能舒緩乾燥、痕癢、 泛紅及敏感皮膚,只需七天肌膚得以鎮靜舒緩。極致清爽輕透的啫喱質感瞬間降低肌膚溫度 2.8°C2,發揮即時舒緩效果。可以連續 7天使用或作週期性護理!


而我嘅做法就係清潔完面部之後,先拍上爽膚水再搽埋小黑瓶加強吸收效果!



然後再將一整枝立體塑顏緊致修護啫喱塗勻全面,啫喱蘊含保濕及鎮靜的活性成分,包括甘油及維他命原 B5,令肌膚重拾舒適感覺,改善繃緊泛紅。


10分鐘之後我會先用棉花抹走再過水洗乾淨面部,感覺會比較洗得切底!

全新 Rénergie Multi-Cica Anti-aging Repair Crème 立體塑顏緊緻修護乳霜 
建議零售價*:$820/50ml


Rénergie 立體塑顏緊緻修護乳霜專為修復肌膚屏障功能而研製,同時結合立體塑顏緊緻系列的抗皺緊緻功效,

 積雪草萃取物以舒緩特性著稱,結合因舒緩及修復特性而為人熟悉的活性成分維他命原 B5, 兼具舒緩及修護功效



印乾面上多餘水份之後,我就會搽上立體塑顏緊緻修護乳霜,質地清爽滋潤,CREAM狀質地好快被皮膚吸收。



全新 Rénergie Multi-Lift Masque 立體塑顏緊緻面膜 
建議零售價*:$700/75ml


呢枝面膜肩負修復肌膚緊緻、平滑皺紋和重塑輪廓的重任,成為備受全球女性追捧的產品。
嶄新科技蘊含不少於 17%的蜂蠟及棕櫚蠟,配方在睡眠期間滋潤肌膚, 有助於改善肌膚彈性,以強效緊膚功效重塑輪廓。


呈淡黃色霜狀質地,帶有陣陣的蜂香味,而家我每晚臨瞓前都當佢Sleeping Mask 用,臉上薄薄塗抹一層包圍肌膚,成件事好舒服呀~~



每日照鏡都見到肌膚緊緻、五官更分明又立體感既輪廓感覺非常良好。HOLD 住青春?唔難呀!

#LancomeHK #renergie #renergiemulticica

沒有留言:

張貼留言