2018年10月27日 星期六

植睫毛都要保養?美睫秘訣大公開!

自從去 Xtreme Lashes植完眼睫毛之後,扮靚出門口既時間真係快咗好多,朋友同化妝師又讚我植睫毛既效果好自然、輕盈!

重點當然係素顏既時候,雙眼都明亮有神又精靈啦!

相隔一個半月,又返咗去Xtreme Lashes到整眼睫毛啦!係呀!你冇睇錯😏Xtreme Lashes既眼睫毛我keep到1.5個月呀😆(有圖有真相~植睫毛前一日影既,相中既左邊眼都仲見到OK濃密,右邊眼都只係輕微疏少少)

當然除咗因為佢哋既用料靚同美睫手工好之外,日常既保養同清潔都好重要啦!我跟足美睫師教我既方法去做架,今次同大家分享下啦😉

其實日常空氣中既塵埃同化妝品都有機會沾染到植既睫毛,所以每晚洗面既時候可以用Xtreme Lashes既睫毛清潔液

質地呈水狀既佢就好似洗頭水咁,輕輕噴上睫毛就可以沖洗到睫毛上既污垢同油份啦!


由於棉花棒有好多細小既纖維,容易被植睫毛勾到導致脫落,所以清潔植睫毛嘅時候一定要用返專業嘅清潔棒去清潔返每一條睫毛架!
唔好睇少啲清潔捧呀,佢哋係由好細小同密集嘅絨毛組成,唔會傷到睫毛,而且每一枝都有唔同既作用!等我逐一同大家介紹下先!

✨圓梳形捧,可以將睫毛整理等根根分明


✨斜角絨毛刷頭可以快速吸乾多餘既Xtreme Lashes睫毛清潔液


✨扁形絨毛刷頭,主要清潔睫毛同睫毛之間嘅污垢同化妝品


✨細圓絨毛刷頭可以仔細清潔睫毛嘅根部
✨長尖絨毛刷頭可以重點清潔較難清理既睫毛污垢
✨極幼絨毛刷頭可以徹底清潔眼線位置

呢啲咁專業嘅清潔捧喺Xtreme Lashes可以買到既,一筒有100枝。工欲善其事必,必先利其器!植睫毛keep 得耐啲,電眼自然靚得耐啲啦!

如果你有興趣知多啲關於 Xtreme Lashes既資料,可以去以下呢個網址呀!
 http://www.xtremelashes.com.hk/cn/about-us-3-2

沒有留言:

張貼留言