2017年5月21日 星期日

太子大廈「Kid's Day Out」親子同樂日

尋日一家大細出動去咗中環太子大廈既「Kid's Day Out」親子同樂日

場地佈置到周圍都好多唔同色彩嘅氣球, 好繽紛呀,唔好話小朋友,連大人都被吸引住,而且個個活動都好精彩,最後我哋一家大細都玩到樂而忘返,而且仲好多笑料🤣

首先為食嘅卓謙一去到就掛住拎場地免費派發既爆谷同綿花糖黎食,跟住就去咗畫彩繪,不過好彩我哋去得早唔算好多人排隊,所以好快就輪到我哋啦!卓謙話想要反斗車王😂好彩姐姐手工好仲畫得幾似添❤
行咗一陣睇晒唔同關於睿智既活動, 個個都有唔同年齡既小朋友參與
後我哋簡咗代表「禮」嘅感謝卡製作活動,當中有介紹張卡所用既物料係加入咗乾花草既再造紙,好靚好特別啊!雖然卓謙未係好識寫字,但係都見到佢好認真咁樣用啲印仔佈置張卡,呢個行為好值得欣賞呢!



玩完再行行下就見到玩雜耍嘅Sunday哥哥,然後我哋一家就深深咁樣被吸引住咗一齊排隊試玩仲玩上癮😂


瘋癲完一輪臨走既時候見到扭波波既活動, 見到有隻花花氣球手鈪好靚😍童心未泯既我又忍唔住捉埋卓謙一齊排扭波波隊🙈


就係咁樣喺太子大廈消磨左大半日,大人細路都咁開♥下次有好活動都會再介俾大家😇

#wisdomishomemade、#landmarkhomeandkids、#landmarkhk 、#AYearofWisdom、#置地廣場 #太子大廈 #假日好去處 #任何天氣都冇有怕

沒有留言:

張貼留言