2017年5月21日 星期日

產後修身~飲食篇

《產後修身~飲食篇 》相信有睇開我分享既朋友都知道我係一位母乳媽咪,所以由坐月到生完頭三個月我都食好多補品同飲食量大,因爲我真係跟足傳統,坐月要坐一百日咁(上胎都係)🙈所以肥既程度係有圖有真相既🤣

既然大家都對排毒瘦身有興趣,今次就從飲食方面同大家分享下啦!好乖既我完成一百日坐月生涯之後,見到咁肥美既自己,我決定戒晒所有零食,包括百力支、薯片、朱古力、糖果等等.......再戒埋佢哋既好朋友~紙包飲品同汽水,包括我最愛嘅檸檬茶!點戒?只要記住一包檸檬茶有7.5粒方糖,汽水仲多!你仲想唔想飲先😎?
(網絡圖片來源)

所以我多數都係飲水同埋烏龍茶。😇而飯量方面,我就開始慢慢將原本差唔多餐餐食兩碗既份量減少至食半碗,主打飲上奶嘅湯水,當中尤其以蕃茄豆腐魚湯為我嘅最愛!蕃茄好處多,除咗抗癌同預防心臟病之外對皮膚亦都好好,可以美白兼抗氧化,豆腐含有豐富蛋白質同鈣質,美肌抗衰老,清熱解毒同時預防心血管疾病,至於魚湯,由細到大都係我嘅最愛,鍾意佢夠晒鮮甜,美容又養顏!所以呢個組合係百喝不厭既😎

講到減肥永遠都離唔開排毒,其實人體係經常都會有毒素積聚,而經由大腸排出既毒素比例就高達75%,其次係尿液佔20%,汗水佔3%,毛髮同指甲各佔1%。現代人飲食缺乏纖維素又少食蔬果,再加上少運動,消化食物最少80個鐘頭,再諗下每次便便嘅份量同飲食嘅份量係咪成正比呢?冇出到嚟嘅就會喺體內變成廢物,會長期黏係我哋嘅腸壁上難以排出,日積月累就成為毒素,即係俗稱嘅宿便,正常人體內有3~6㎏的宿便,肥胖、便秘者體內則有7~11㎏的宿便。而宿便都會為我地帶來便秘,大肚腩,肥胖,皮膚粗糙暗啞,有口氣,痔瘡,易皮倦,高血壓等等既問題,對我哋嘅身體產生好大嘅危害架。

所以要減肥減肚腩就一定要正視排毒,所以好多時午飯或者老公唔返屋企食晚飯嘅時候我都會食排毒餐,即係菜+紫薯+粟米就當一餐,因為呢三樣嘢都係高纖而且可以幫助腸道蠕動,對排毒清宿便有一定嘅幫助。


為咗瘦身效果更加快而明顯,最唔少得既記係早、午、晚都飲一杯臍橙酵素!
其實呢支酵素係我爸爸介紹我飲,記得一年前聖誕,因為食得太狼😂暴飲暴食形成我中央肥胖同埋排便不順,於是爸爸就送咗一支酵素俾我話:想改變就飲咗佢!😂但當時因為未接觸未了解清楚嘅情況下就有咗細佬B,所以支酵素只係擺埋一邊🙈直到兩個月前,當我準備開始努力減肥而上網做功課時發現,原來酵素真係對消脂同埋收腩有咁神奇既功效,重點係我已經有一枝喺手😍而呢支原材料就係橙,可以抗衰老兼美白淡斑💕興奮第日就開始飲,如是者飲咗兩個月,個肚腩真係平咗好多(當然最理想係凹埋入去囉!😂)修身效果同成績大家有目共睹!😍
當然呢枝唔係神仙水,仲要配合各種運動先有最大成效啦!下一次嘅分享文係我將會講下關於臍橙酵素有幾好同埋我喺運動修身方面嘅分享❤️有興趣嘅你記得密切關注啦!多謝收看😘

沒有留言:

張貼留言