2018年8月15日 星期三

植睫毛初體驗~Xtreme Lashes美睫專門店💓

平日嘅我通常鍾意都偏向鍾意淡淡既自然妝容,眼妝方面搽下眼影、畫下眼線就覺得好夠啦💓
但係有時出席重要場合,例如event或者modelling job嘅話,幫眼睫毛扮埋靚真係會令到眼睛更大同明亮有神㗎!可惜我天生油眼, 就算用咗防水嘅睫毛膏,都總係會有少少眼睫毛液印/甩到到落眼袋變成熊貓眼🐼;然後返屋企卸妝嘅時候又要花時間將佢哋徹底卸除,過程少不免會甩埋眼睫毛,而我本身睫毛唔算多所以零舍心痛!😭假眼睫毛好似比較方便,但係出到街甩膠水情況又同樣令人尷尬🤷🏻‍♀️,所以....眼睫毛睫既化妝我已經放棄咗好耐😆!


最近終於鼓起勇氣第一次植眼睫毛,想揀比較好少少品質既,最後睇中屬於美式植睫毛既Xtreme Lashes,行高檔尊貴路線既佢哋無論用料、技術同埋服務都係業內水平最高嘅!重點係我見睇佢哋IG嘅客人相片啲眼睫毛都好自然唔會太浮誇,適合我嘅美妝風格💕預約咗去咗中環威靈頓街既Xtreme Lashes ,佢哋既裝修都好高貴有格調,仲帶一點神秘感😎






首先美睫師就為我做咗個詳細嘅評估,然後為我介紹植睫毛既既做法,佢哋所採用既睫毛接駁膠水係專利醫療等級的 FlexFusion®️ 唔傷真眼睫毛之餘仲比一般膠水刺激性低!配合 Rapid Cure Technology™️ 技術,張合成睫毛一條一條咁接駁在客人既天然睫毛上,而每一條會保留大約1mm,減低合成睫毛碰倒眼皮帶來的不適,每邊眼睛合共會駁上70至120絛合成睫毛。視乎睫毛接駁的數量多少,而每條合成睫毛的尖端都會收細,而底部則厚實,並且自然捲曲如真的睫毛一樣。整個程序會由持有證書、並受過 Xtreme Lashes 嚴格兼全面訓練既專業美睫師負責,而Xtreme Lashes 的訓練課程是業界中水平最高既!

之後就到咗揀款式嘅時間啦,原來都有多款唔同嘅厚度、弧度、長度及顏色都可以揀!選擇困難症嘅我最後都係交俾美睫師幫我度身訂造適合我面形同眼形既款式😝
入到房間,一開始美睫師幫我清潔眼部,然後幫我敷上眼膜,就開始植睫毛既程序,歷時大約90分鐘左右,講真😛真係舒服到瞓着咗,技術超高!然後一打開眼就見到自己擁有靚到好似洋娃娃咁樣嘅捲撓眼睫毛,效果自然都好似用咗睫毛膏咁,唔浮誇而且好輕身,完全唔覺得自己植咗眼睫毛,真係好開心😍

溫柔細心既美睫師仲送咗以下護理小錦囊俾我添!跟住做就可以Keep住擁有咁靚既眼睫毛啦。
💓完成植睫後頭6小時盡量唔好濕水
💓使用落妝水代替油性卸妝產品卸除眼部化妝
💓睫毛亂了可以使用附送的睫毛梳輕輕梳理
💓避免捽眼或大力拉扯眼部皮膚
💓約每3-4星期後看情況修補

喺化妝間整理髮型嘅時候,佢哋仲準備咗糖水比我潤下喉,真係覺得好窩心又尊貴呀!💕

原來Xtreme Lashes 仲有一系列嘅護睫產品,例如卸妝水、睫毛精華等等....




依家每日起瞓醒照鏡都見到咁靚既眼睫毛,眼神都特別BLING BLING,出門化妝嘅時間都快左好多呀!😎


我仲幫大家爭取到讀者優惠,只要話係Cherrie Chung小蘭介紹,植一次睫毛就可以享有免費補一次睫毛服務(價值$500),收費表如下;


品牌簡介:Xtreme Lashes 於2005年誕生,亦是全球美睫品牌中最専貴的美睫品牌,每位美睫師均獲專業認可, 提供最優質服務。在美加訓練的睫毛stylist 合共20,000人,分店遍佈世界40個國家。

如欲進一步瞭解 Xtreme Lashes,請瀏覽 http://www.xtremelashes.com.hk/







沒有留言:

張貼留言