2018年8月17日 星期五

我的底妝新寵兒`Lancôme La Base Pro + Teint Idole Ultra Wear

最近嘅天氣都好唔穩定一時落雨,一時又好熱好焗,所以出街個妝都keep唔耐,溶妝嘅機會都高左好多 !又係時候改變下底妝組合啦!

å

想化個貼薄靚妝,揀支好既Base真係好重要 ! 


今次試用既Lancôme La Base Pro真係令我覺得非常驚喜!



透明啫喱狀嘅佢一搽上面非常容易推開,瞬間就感覺到皮膚有滑不溜手嘅效果,而且佢獨有嘅Elasto-Smooth科技有效地折射光線,達到修飾幼紋、毛孔同埋瑕疵,令身體更持久貼服,超讚!😍

再上埋Lancôme最新推出嘅Teint Idole Ultra Wear Foundation「空氣感零瑕持妝粉底」系列,配方專為亞洲女性而設,而且佢嘅質感透薄持久水潤,直情有偽素顏嘅白滑效果😍而且防曬方面都有SPF 38/PA +++,平日出街或者OL返工都夠用啦!



將兩隻色對比一下俾大家睇!


B01色好適合我偏白嘅皮膚,可以全塊面用,我鐘意用手指推開粉底,因爲手既溫度可以令妝容更加貼服!

 遮瑕度中等吧,我會喺有瑕疵既位用手指再輕印多幾下!


輕透空氣感的妝容完成了! 


出咗街全日既愛「回家look」😂雖然兩邊面有輕微嘅油光,不過以外出八個鐘嚟計,妝容效果算係hold得住嘅!

P.S 好鍾意佢哋樽蓋嘅金色雕花玫瑰設計,令我聯想起月野免最愛既禮服矇面俠✨



全新 Teint Idole Ultra Wear 極致持妝輕透粉底液
(全 12 色調)
HKD$390 

LA BASE PRO妝前柔滑隔離霜 
HKD$320


#LancomeHK
#TeintIdole
#空氣感零瑕持妝粉底

沒有留言:

張貼留言