2021年10月4日 星期一

LANCÔME 全新升級版嫩肌活膚雙精華

 🍂每次轉季皮膚總係會變得敏感、兩邊面容易緊繃乾燥,尤其係而家出街都要戴住口罩,天氣熱嘅情況下焗住塊面,再經過有冷氣嘅地方,一冷一熱都好容易令到肌膚表皮天然屏障受侵害,導致泛紅、痕癢、毛孔粗大 ……所以護膚品真係經常都要轉一轉。



今次用咗LANCÔME 全新升級版嫩肌活膚雙精華(Advanced Génifique Sensitive) 啟發自微生態科研,一樽封存住兩種精華,深度修復肌膚表皮屏障,有效改善肌膚困擾問題!





樽內本身含有高效精華原液,注入7種益生元及益生菌萃取及透明質酸,幫助皮膚保持水潤。而滴管裏面經密封保存嘅藍色精萃蘊含純度達98%之阿魏酸抗氧化成份^和維他命E有助保護肌膚對抗外界侵害。




第一次使用前,一按就可以新鮮釋放出亮麗嘅藍色精華液,輕輕搖幾下同高效精華原液混合之後,就可以激活出強效修護成份,適合任何膚質,包括敏感性肌膚。



佢嘅質地好水潤,容易推開同埋被皮膚吸收🧽幾乎即時變得好柔軟好似海綿咁樣,夜晚用佢有助修護日常肌膚受到嘅外來侵害,做到舒緩同強韌肌膚。






4 星期後幫助改善肌膚困擾,例如紅印,毛孔,瑕疵,令皮膚變得更細緻。而家每日Génifique幫我加快肌膚復原速度,晚間就靠呢支Advanced Génifique Sensitive幫我嘅皮膚把關,今個秋冬嘅晚間護膚小幫手就靠晒佢啦!




沒有留言:

張貼留言