2021年5月13日 星期四

大角咀浪漫情調西餐廳

好耐冇去過大角咀食飯原來依家都新開咗好多唔同類型嘅餐廳

例如今晚就同朋友去咗 Lost stars Livehouse Bar & Eatery 西餐廳度食晚飯,

因為book咗6:30嘅關係比較早, 所以嚟到嘅時候暫時得我哋一台可以影吓相。




呢度環境都幾唔錯,裝修好有情調,昏暗嘅燈光加上好多唔同嘅大細既波波燈泡,

同埋大型字母燈泡感覺好浪漫🌹

大部份枱上面仲有少少花做裝飾,情侶嚟嘅話真係好有氣氛呀!

原來逢星期五六日呢到仲有live Band表演添!


雖然我哋今日係星期三冇live Band,不過店內都係播放好多好聽嘅音樂。


食物方面都多選擇同埋價錢合理




難得同朋友出嚟輕鬆一下所以我哋都點咗各一杯Cocktail,估唔到連啲名都咁浪漫❤️







We found love 

主調係Vodka ,配以檸檬汁同埋荔枝,

賣相係白色透明仲有少少花瓣碎做裝飾,入口酸酸甜甜好清新!




How long will I love you

賣相係好靚嘅西瓜紅色,有菠蘿、紅莓同埋伯爵花茶喺裏面

入口好有層次,酒味偏淡易入口



我哋仲叫咗以下嘅食物!


威靈頓牛柳配法式伯那西醬佐意大利鮮香芹及甜醋初榨橄欖油(必須半日前預訂)


話說呢個係佢哋嘅招牌菜,所以點都要試吓!威靈頓牛柳賣相好靚😍


金黃酥脆嘅酥皮外層包住粉紅色而且充滿肉汁既牛柳😍


店員話呢個係三成熟,聽落好似會生,但係食嘅時候其實係剛剛好建議我哋試咗先!



我第一次食威靈頓牛柳所以覺得呢個味道真係好震撼!


除咗食到酥皮、仲有鵝肝醬同埋蘑菇蓉嘅味道,


至於個牛柳真係好好味、好多汁、好腍滑而且牛肉味好濃,成件事真係超級夾❤️


意大利布袋芝士雜錦鮮蔬沙律配暖墨西哥餅熟成蛋黃及松子仁



呢個沙律口味都幾特別,布袋芝士味道淡淡地唔會好漏,


蔬菜好清新仲有少少松子仁,感覺好健康!


咁好嘅餐廳值得encore,希望下次可以同老公一齊嚟❤️


沒有留言:

張貼留言