2020年10月9日 星期五

美國Airgle專業級空氣凈化機


兩兄弟雖然都已經開咗學啦!但疫情飄忽不定,做媽媽嘅自然都會特別緊張,所以佢哋每次放學返嚟都會即刻沖涼,而我都會幫佢哋嘅書包同返學鞋做好消毒程序,不過為咗佢哋有更加全面嘅保護,最近都添置咗一部美國品牌Airgle專業級空氣凈化機喺佢哋嘅房間,等佢哋大部份時間都可以呼吸到潔淨健康的空氣。

等我同大家分享一下開箱文啦!

坊間大部份高效能嘅空氣淨化機都比較巨型,面對寸金尺土嘅香港兼夾空間所剩無幾嘅小朋友房嚟講,機身大細真係一個好重要嘅考慮因素!

而今次呢部Airgle專業級空氣凈化機既設計只有兩盒盒裝紙巾嘅大小,輕巧時尚完全符合香港地蝸居嘅要求!



正因為細細部所以好方便攜帶,除咗可以放喺佢哋房間之外,有時我哋喺廳玩玩具又可以拎去廳到,連我家主子Lu Lu都對呢部機好有興趣呀!



話晒寵物家庭對空氣質素都會有一定嘅要求,作為一個稱職嘅貓奴,提供到乾淨嘅環境同埋空氣都可以大大減低主子患上貓感冒既機會㗎!


唔好睇佢機身細細,其實當中配備咗H14級cHEPA及活性碳過濾技術,能有效去除多種空氣污染物,包括PM2.5、煙霧、過敏原、異味、甲醛及揮發性有機化合物(VOC)等;


獨有Titanium Pro專利光觸媒殺菌組件,可以殺滅空氣中的細菌和病毒,在光催化作用下將污染物轉化成無害物質, 所以近年獲政府、醫院、商業機構、幼兒機構及家居等廣泛採購及使用,仲獲美國太空總署 (NASA) 及沙特阿拉伯皇室信任使用,真係來頭不小㗎!

配搭Airgle專業級空氣凈化機嘅汽車專用配件,外出時放埋喺私家車到用都冇問題👍🏻
😉


仲跟埋縲絲刀方便組裝,好貼心呀~


安裝好配件後掛喺椅背後面再駁好電線就可以了!




依家日日都有佢幫手保護我哋全家,感覺就算開咗學多咗社交接觸都唔至於太過擔心,至少返到嚟屋企都有個好幫手淨化返空氣中嘅細菌嘛!😉



更多產品資訊:

沒有留言:

張貼留言