2019年11月25日 星期一

想皮膚靚靚要及時進補?老協珍燉燕窩就最方便啦!

想皮膚靚靚保持年輕肌膚,除咗要用適合自己嘅護膚品之外,最重要就係及時進補啦!

就好似燕窩咁,含有天然豐富營養,唾液酸(燕窩酸)可促進細胞分化,加快肌膚細胞再生修復,而粗蛋白同胺基酸可以滋陰潤肺又養顏美容,使皮膚紅潤透亮、改善膚質、潤澤肌膚。對經期後、孕婦、胎兒都有很大的營養滋補,可以幫助增強免疫力架!

燉燕窩美味,營養價值又高,不過製作過程都真係幾痛苦😖始終燕窩都係嚟自燕子嘅巢穴,所以唔多唔少都會有好多好幼細嘅羽毛、雜質喺入邊,每次金睛火眼挑完一輪,條頸同對手
都叫晒救命🆘🤣
 

所以整過就知道即食燕窩真係好偉大嘅發明,而市面上咁多即食燕窩之中,老協珍燉燕窩係我近期覺得比較高品質既。




因為佢唔會水汪汪,而啖啖都係但有天然蛋白香氣嘅燕窩絲,口感細緻滑,同自己燉燕窩嘅質感好接近,果然真材實料。


原來,老協珍燉燕窩是採用5-8 公分完整印尼頂級官燕盞所以雜質少好多,



每瓶都含2公克乾燕盞,加上堅持5道傳統工序「淨泡、嚴挑、溫燉、冰鎮、殺菌」,再以95。C低溫燉工法製作,保留燕窩完整營養,最後以玻璃罐裝常溫真空保存,常溫罐裝方便攜帶,送禮自用都咁得人鐘意!



更多產品資訊:
商品連結: https://lxz.com.hk/Product/OBN015
老協珍香港官網:https://lxz.com.hk/
老協珍香港粉絲團:https://www.facebook.com/laoxiezhenHK/
























沒有留言:

張貼留言