2018年11月22日 星期四

四星期雙眼亮大速成班《Lancôme ADVANCED-GÉNIFIQUE YEUX LIGHT-PEARLTM 升級版冰鑽亮眼肌底液》

一直以黎我都好花心機喺眼部肌膚嘅護理,因為眼睛👀係最容易暴露一個人既年齡,尤其係女人😉隨著年齡增長,眼睛會出現眼袋、眼瞼下垂、皺紋,呢啲代衰老既跡象會清晰地反映在臉容上,雙眼失去神采,視覺上對眼就會顯特細咗🙈

所以及早預防點都勝於治療,幾年前我已經用緊Lancôme 既冰鑽亮眼肌底液,而今次佢哋推出左新配方同設計,一共獲得七項專利。配搭升級版使用技巧,可即時點亮明眸。作為資深用家當然要試一試!

ADVANCED-GÉNIFIQUE YEUX LIGHT-PEARLTM 升級版冰鑽亮眼肌底液
$630/20 ml


新配方特別加入維他命 CG 及酵母萃取,加強活化細胞、緊緻 飽滿及抗氧化去黑圈的功效。肌底液既啫喱配方纖細輕薄,晶瑩剔透,綻放柔亮光芒, 仲好易被眼部肌膚吸收。






而獨有既環迴按摩棒都採用咗更符合人體工學既新設計,呢啲冰鑽珍珠原來係經鑽石粉末拋光的醫療級物料製成,所以全面防菌!冰鑽棒頭以彈性粒子連接棒尖的冰鑽珍珠,接口有如柔軟的咕臣,以穩定及精妙的力度將冰鑽棒頭緊貼住肌膚,輕柔地推開精華,更快速滲透肌膚。



如此靈活設計讓旋轉角度增加至 80 度,能按摩大部分以往難以觸及的位置。而其直徑比指尖更幼細 3 倍,更能緊貼眼周肌膚,滿足所有眼型的微細位置。按摩眼周期間仲好舒服添!

每日一分鐘,用升級版冰鑽亮眼肌底液配合冰鑽環迴按摩棒做以下三個簡單而專業既按摩動作,可以針對解決眼部肌膚問題,例如預防皺紋及細紋、減淡黑眼圈、縮小眼袋,令雙眼更大更明亮。

1)以按摩棒在眼睛下方快速打圈,由內眼角畫向外眼角,撫平黑眼圈和眼袋。



2)將冰鑽棒頭按在皺紋一端,沿皺紋來回滑動,減淡細紋及疲勞跡象。


3) 將按摩棒按在穴位上,棒頭與肌膚成直角,以棒頭輕按眼周各個穴位。


皮膚科醫生評分,使用新配方四星期**

眼袋面積縮小 11%,臉容觀感完全提升。

試用女性亦表示用後眼周肌膚有所改善。

98%試用女性同意眼蓋浮腫減少 94%認同眼袋沒有以往明顯***。

* 39 位對象試用 4 星期後作影像分析 ** 皮膚科醫生以動態圖譜為 41 位女性試用 4 星期後的狀況評分 *** 50 位女性試用 4 星期後自我評估。


只需四星期雙眼亮大4mm2 ,閃耀青春光彩~值得一試呀!

#LancomeHK #Genifique #LightPearl

沒有留言:

張貼留言