2018年9月22日 星期六

超級夜貓子護膚之迷~Lancôme Advanced Génifique升級版嫩肌活膚精華肌底液

😽大家都好奇嘅:「點解Cherrie咁夜瞓依然保持得皮膚咁透光有光澤?」當然揀啱護膚品真係必須既,但係大家知唔知其實無論用再好嘅精華同埋面霜,點樣先可以達至最吸收、有更強既效果呢?

答案就係喺護膚程序加入Lancôme Advanced Génifique Concentrate Serum升級版嫩肌活膚精華肌底液,又稱「小黑瓶」
蘊含酵母萃取,能有效昇華其激活修復肌膚的精華配方,從外有效強化保護肌膚的屏障;從內有效修復肌膚底層細胞,完美激活年輕肌膚,呈現原有光芒。


自動抽最既瓶蓋設計太貼心😍因爲每次轉開瓶蓋就會自動吸取所需既精華液份量


 唔使擔心會用多咗或者用唔夠,再完再蓋返好轉緊瓶蓋就可以啦!

乳液精華狀嘅質地非常水潤,清爽不油膩,滲透性有好強,瞬間被皮膚吸收!

平日既我會用「小黑瓶」作為日常美容既重要步驟,爽膚水之後就會塗上佢,幫我打開肌膚嘅吸收門,之後再搽精華液,最後再到面霜,散發出自然嘅年輕光芒既皮膚就係咁得黎💕其實佢仲有兩個護膚方法我都好常用架!等我同大家分享下先!!!

小貼士1
早上起床後用爽膚水+綿花直接清潔面部皮膚,再塗上「小黑瓶」為皮膚底層吸收做好準備, 再敷上保濕面膜,水潤、緊緻、光澤感,即時Double up

小貼士2
皮膚狀態差上妝不貼面?可以先將「小黑瓶」混入粉底液作為底妝,完美解決乾燥浮粉問題




一支Lancôme Advanced Génifique 升級版嫩肌活膚精華肌底液多種用法,仲可以解開十大「青春肌膚」密碼:膚質、回彈力、彈性、緊緻度、鬆弛、細紋、皺紋、光彩、均勻膚色、清晰度。


我自己本身連眼霜同埋眼精華都係用呢個系列,想留住青春?你都可以嘅😎👍🏻




#Genifique
#FindYourLight
#LancomeHK

沒有留言:

張貼留言