2018年6月13日 星期三

💓每個月最唔舒服嗰幾日都可以保持好心情~恍如無物既Whisper Infinity 液體衛生巾💓

🌚每個月最唔舒服嗰幾日,一定要對自己好啲同做啲令自己開心既事情💓次次shopping買M巾都睇到花多眼亂唔知邊隻好🤷🏻‍♀️不過我自己就覺得功能性真係好緊要,而我發現Whisper Infinity同Radiant液體衛生巾就完全啱晒我心水啦!😍

每一片包裝都有花漾圖案設計,放手袋、拎出黎都唔會尷尬啦。

Whisper Infinity 液體衛生巾 (24cm日用)


Whisper Radiant 幻彩系列液體衛生巾 (24cm日用)
🌸而Radiant幻彩系列仲連面層邊位設計都有好多花花圖案, 真正做到內外皆美,超級靚呀😍佢仲添加由茉莉、玫瑰等 5 種花果調配而成嘅清新香氣,成件事令心情都變得好好呀!🌸


介紹過好多朋友用,不過大家都好好奇咩係液體衛生巾🤨等我簡單同大家介紹下啦!Whisper全球首款液體衛生巾,獨創既FlexFoam液體製造類似記憶綿既吸心芯,即使遇水都唔會變厚!配合專利雙層吸收材料,好快就一吸到底,表層純白依然,保持乾爽超潔淨!

• 上層 -超乾爽潔淨,表層顏色逐漸變淡;
• 下層 - 鎖液體不反滲
• 一般衛生巾 - 吸收材料以綿質纖維做成,吸收液體後會變厚
• 液體衛生巾 - 吸收材料彷似記憶綿,超薄,並且遇水不會變厚

我自己就最鐘意佢超輕、薄、貼,有彈性既設計,仲有3D-Fit 防走位,點郁都唔易變形,貼合身體曲線,而專利雙層吸收材料,吸得快又不反滲,所以用咗佢之後,就算嗰幾日都可以照着靚衫靚褲、著貼身褲出街,唔洗再就住就住,安心晒啦!重點係用咗幾乎零存在感好似平時咁,用完返唔到轉頭呀😜


#WhisperHK #液體M巾#液體衛生巾#M巾 #衛生巾

沒有留言:

張貼留言