2018年3月18日 星期日

天然瘦面有辦法~Grace Beauty「古法紮帶顏筋瘦面術」

今日趁住仔仔返咗學嘅時間嚟咗位於觀塘嘅Grace Beauty做咗個「古法紮帶顏筋瘦面術」


聽落個名好似好神奇,其實成個療程就係融合咗日本顏筋術+韓國紅蔘蝸牛養筋霜同古法紮帶技術, 再透過疏通經絡淤塞嘅位置,即「氣結」,達到鬆筋養筋、排毒收緊輪廓既效果,而且成個過程都係人手進行架。
 療程嘅房間,而且仲有好精美嘅器皿❤️

首先治療師會用香薰油幫我做面部按摩,放鬆面頰的筋肌(包括:笑肌、咬肌、頰肌、顴肌等等.....)
與此同時治療師都會可以摸到我面部一啲淤塞嘅氣結位,感覺塞咗既位置摸落好似有啲一粒粒咁樣😜
之後就幫我搽咗「韓國紅蔘蝸牛養筋霜」呢個真係真材實料,搽上面聞到陣陣嘅人蔘香味,感覺好養顏呀!

治癒師再用指腹及指節由腮位開始幫我慢慢推走氣結,之後就到眼部,呢個對改善眼部既浮腫、眼蓋下垂、眉形下垂等問題好有幫助,尤其手機一族同經常對住電腦既朋友們,可以舒緩返平時過度疲累既眼部
然後治療師會用指板推刮額腹及前頭筋,排走面筋肌的氣結及毒素令成個面形輪廓整體向上提升。 治療師仲幫我輕微咁壓顴,改善返面形唔對秤既問題。

最後,塗上六胜肽精華喺腮⻣同下巴位置,再用紮帶沿下 巴、耳朵、髮線等輪廓位,呢個步驟可以加強收緊同提升面部輪廓既功效。

完成效果我自己都非常滿意,明顯氣息好兼白裡透紅!
側面輪廓位真係Sharp咗好多,眼部既位置又提升咗,重點成個療程都天然又安全!


如果你都想試天然既排毒瘦面方法,呢個「古法紮帶顏筋瘦面術」係一個好選擇呀!


Grace Beauty
觀塘旗艦店:觀塘駿業街56號中海日升中⼼心32樓H室
是次療程及資料由Grace Beauty提供


沒有留言:

張貼留言