2017年6月16日 星期五

CHANEL J12 Pop-up Store體驗


一直都好鍾情於CHANEL嘅手錶,由設計概念同風格都好有佢哋既一套而且夠晒獨特👑,所以今日專登抽時間去咗參觀佢哋喺海港城嘅Chanel J12 pop up Store
場內唔單止展出超過 20 款各具特色的 J12 腕錶,當中仲見到最新嘅全球限量版Mademoiselle J12添,店員仲同我介紹呢隻手錶充滿話題性,錶面上鑲有 CoCo Chanel 女士既肖像造型,雙臂化成時、分指針報時,好可愛得黎又夠創新,例牌既黑色同白色兩款,重點係隻錶全球得555隻,好多Top VIP想買都買唔到仲要waiting list排晒長龍!人氣超勁!


而呢間pop-up store嘅場地佈置都好有心思,每個展示箱都用咗唔同既背景去演繹每款J12,精選左幾款我最鍾意嘅影相俾大家欣賞下❤️




白色迷你版J12, 店員說這是歐洲最流行的款式
呢隻黑色J12仲可以當手鈪,好型!😎


各位美女最愛既粉紅色系列 J12, 心心眼吧!😍
講到Chanel手錶,又點少得我最心愛既Premiere系列😍


而成個場最吸引既當然係用咗大大個既Mademoiselle J12手錶設計做主題牆俾大家影張相留念
啦!
會場仲有個好得意嘅四連環拍影相服務,只要對住鏡頭做出四款唔同嘅動作,就會有一張四格既即影即有相。


而soft copy版本就會變成一張動態相片,仲可以send去你嘅email到添!


付責幫手影相果位小鮮肉非常靚仔😜原來是模特兒呢!

臨走佢哋仲送咗好精美既CHANEL WATCH & FINE JEWELLERY相冊俾我留念添!超開心,我開最喜歡欣賞珠寶了❤️
呢個pop-up Store去到18號星期日咋!喜歡手錶嘅朋友們千其唔好錯過呀~😇

#Chanelhk #J12 #Chanelwatches #mademoisellej12

沒有留言:

張貼留言