2017年4月18日 星期二

「瘦の大學」初體驗

最近一向懶做運動嘅我為咗可以迎接夏天,已經開始跑步同埋係屋企做一啲簡單既修身運動啦,可惜手臂嘅位置真係唔容易減既,最近留意到100毛出左段好爆嘅新片︰https://www.facebook.com/100most/videos/1180165245444454/, 仲見到譚玉瑛姐姐.
原來係向日葵纖體美容 Sunflower Beauty Centre「瘦の大學」40週年,【瘦の大學】校訓「瘦身不是求磅數」呢句好啱我,於是乎就決心去一試佢哋2017最強瘦身組合:CMX雙波段極速溶脂+NeuBorn HIFU粉碎脂肪細胞療程,


.

上到佢地分店簡單填完一份關於健康情況既表格,之後就換好浴袍❤️先用儀器量度體重、體內脂肪比例、骨質重量、體內水份比重等。從而了解到我既體質狀況去度身訂造一個適合我嘅療程。

纖體顧問再同我分析返我既脂肪指數同埋肌肉比例,仲有身體邊個位置可以利用佢哋嘅療程達至瘦身效果,同埋講解返個療程細節,唔使問我當然決定減手臂啦
CMX雙波段極速溶脂儀器」同一般「燒脂」儀器唔同,佢係直接利用核磁波在脂肪之間產生強烈撞擊,令固態脂肪迅速打散;再利用LF底波頻點對點將已打散的脂肪完全溶解並排出體外(會從流汗及大小便排走),經實驗證明可達到真正「消滅」脂肪的功效,尤其針對手臂、腰、臀甚至包包面的肥肉同樣有效。而且這部儀器榮獲多項安全認證

首先治療師會幫我度好手臂治療前既尺寸
 之後幫我塗上一層厚厚既GEL在手臂的部位
再用CMX雙波段極速溶脂儀器令固態脂肪迅速液化,引起脂肪酸分解從而溶解脂肪,過程大約10分鐘,
感覺暖暖的好舒服!

第二個步驟利用LF低波頻點對點定位溶脂﹐極速溶解脂肪並排出體外(會從流汗及大小便排走),做既時候有少少吸啜感,感覺好似用吸塵機吸緊我啲肉咁樣有啲由下而上扯嘅感覺,不過係唔痛嘅!
話咁快成個療程就完成啦!睇吓成果先~

兩邊手臂都即時見到效果,尤其左邊手臂最明顯,減咗3cm,超開心😍成個過程真係好專業﹐令人覺得好安心又有信心﹗



如果你地都好想試下, 可以去以登記體驗一下:http://www.sunflowerbeauty.com.hk/cmx/


#向日葵纖體美容 #sunflowerbeautycentre #瘦の大學 #CMX #溶脂 #hifu #減肥 #keepfit #同拜拜肉講分手 #減肥唔洗急最緊要快

沒有留言:

張貼留言