2017年1月20日 星期五

簡易補身大法

生完第一胎既時候好多親戚都送咗雞精俾我補身(最傳統黑色一樽嗰啲)後來因為餵母乳上網做功課先知道台灣好多媽咪產後進補調理身體都會飲用滴雞精,同前者完全係兩樣野! 可惜當時香港都唔知邊度可以搵到滴雞精😭而今胎臨生之前喺荷花BB展見到有好多台灣滴雞精牌子參展(終於香港都有啦😍),點知當日太匆忙加上大仔又扭計,我又陀住八個月大肚,場地又太多人😰我被逼要提早走所以冇機會入手😭好彩我今胎坐月時陪月都每日會用新鮮雞去燉雞汁或者燉豬肉汁俾我,飲完真係覺得成個人精神好多,元氣恢復得好快!不過陪月完約走咗之後,我喺補身就真係懶左好多啦,再加上要自已去買雞,又要洗、切、燉,每次飲之前我又因為驚有油份會好肥所以又要隔好多次油先飲,對於要湊住兩個小朋友嘅我來講真係幾花時間🙈,乜都要靠自己嘅情況下所以決定揀即食滴雞精貪佢夠晒方便😆,今次試下連台灣朋友都推薦既品牌~王朝滴雞精❤

我呢盒係綜合口味,一盒10包有齊原味、冬蟲夏草、靈芝百合、美麗四物、養氣人蔘,共5款口味

其實滴雞精對於產前孕婦維持BB營養, 或者產後媽媽復原身體都好有幫助架,另外,如果餵母乳媽媽就更啱飲用,因為滴雞精可增加乳汁中的乳鐵蛋白含量,從而增強BB 的自身免疫,啱晒我同細佬B💕

滴雞精既好處係含有豐富膠原蛋白和九種人體必需胺基酸,
其中:
俗稱的BCAA(支鏈胺基酸)
纈胺酸、白胺酸、異白胺酸、精胺酸--加快創傷癒合。
羥丁胺酸、離胺酸、組胺酸--促生長、膠原蛋白形成。
苯丙胺酸--改善大腦功能。
甲硫胺酸--促消化、脂肪分解。

佢嘅食用方法都非常簡單,每一包由工場生產完之後都係經過急凍嘅處理,因為佢完全沒有防腐劑所以整個運送嘅過程都會保持住急凍嘅狀態,食嘅時候只需要拎一包,煲滾一小煲水之後熄火,原包放入去坐熱幾分鐘就可以拎出黎飲啦!

想飲一碗原汁原味嘅滴雞精原來可以咁簡單而且味道仲同自己屋企燉嗰啲分別唔大添!而且佢仲係零脂肪、低熱量、高蛋白質, 所以可以放心飲用唔使怕肥😜
而家王朝滴雞精「盞記燕窩專門店」都可以買到啦,同埋嚟緊2月24-26號,佢哋都會擺BB展,到時仲有好多優惠送畀大家呀!有興趣可以去佢哋 FB 專頁睇下:http://www.facebook.com/wangchao.hk/
品資料及訂購http://www.wangchao.com.hk/

沒有留言:

張貼留言