2020年2月3日 星期一

享受你值得擁有既「Me 」time!

自從做咗全職媽媽之後,發覺時間就是金!平日除咗照顧小朋友之外,仲要安排一日三餐,下午要教佢哋做功課,食完飯又要幫佢哋沖涼,仲要湊佢哋瞓覺,能夠靜落嚟嘅時候就係媽媽專屬既MeTime。

Me time其實就係只做一啲你自己覺得享受嘅事情,有啲人鍾意打機、有啲人鍾意煲劇、有啲人鍾意睇一場戲、有啲人鍾意做運動,而我最鍾意嘅~就一定係護膚扮靚啦!





自從最近接觸咗IPSA 之後,開始留意佢哋周邊嘅產品,例如最新出嘅皇牌產品Metabolizer更生活化乳液又稱為「Me」 ,因為佢可以透過IPSALYZER皮膚分析儀從17種配方之,為你度身訂造另一個「Me」!真係好貼心!


依家每一日我都好期待用我既「ME」,尤其配合埋IPSA既真絲化妝棉,抹上面既一瞬間令肌膚感受到前所未有嘅絲滑水潤質感,做女人就係應該好好呵護皮膚!享受你值得擁有既「Me 」time!




沒有留言:

張貼留言