2019年7月17日 星期三

佐敦世外桃源~Chelsea Garden

 其實佐敦真係有好多好嘢食,而今次我就發現咗一個充滿小清新氣息既世外桃源Chelsea Garden,我仲約咗老公嚟呢度二人世界一下順便影下靚相打卡添。


 0 讚好


 0 讚好


 0 讚好


 0 讚好

呢度係食西餐為主,而且仲有好多海鮮拼盤
 0 讚好


 0 讚好


 0 讚好


 0 讚好


 0 讚好

老公知道我一向都鍾意食生蠔同埋牡丹蝦,所以就點咗$398嘅海鮮拼盤
 0 讚好


 0 讚好




上檯嗰一刻真係好興奮呀!海鮮好新鮮而且擺盤好精美!
 0 讚好



扇貝上面仲有矜貴嘅魚子醬做點綴,令口感鮮甜得黎又有層次!
 0 讚好


來自美國嘅生蠔口感爽脆,海水味不算重所以好容易入口。

 0 讚好


牡丹蝦例牌爽滑又彈牙!
 0 讚好


反而個磯煮鮑魚好有驚喜,肉質彈牙一啲都唔韌仲甜甜地,老公同我都讚口不絕👍🏻
 0 讚好


第一次食刀馬貝,原來都好鮮甜同爽口,
 讚好






主菜我哋揀咗5成熟既美國黑安格斯肉眼扒伴蒜烤野菜,牛扒煎得表皮香脆,肉質鮮嫩多汁牛肉味濃,而且熟成度同味道都剛剛好👍🏻配菜方面估唔到最吸引係烤蒜頭,又香又軟腍腍既質感忍唔住吃過不停,同牛扒根本就係絕配😍



總結呢間餐廳水準真係唔錯,食得咁豐富埋單只係$799,值得再encore啊💕

沒有留言:

張貼留言