2017年3月17日 星期五

優質睡眠神器「鼻鼾敵™Puranox™-消除鼻鼾噴霧」

最近有留意我嘅朋友都發現我越來越夜訓又越嚟越遲起身😂,原因細佬出世之後出咗世之後真係忙左好多,好多時半夜湊完細佬,諗住可以入房大覺瞓嘅時候, 一打開房門已經聽到老公啲鼻鼾聲,都真係想瞓得着都難,又點可以起到早床喎!😩其實我老公一向都有鼻鼾既問題,雖然唔算好嚴重,但係我個人比較醒瞓所以有時佢啲鼻鼾太嘈,我係會踢佢兩嘢, 跟住佢就會停咗......一陣囉😂瞓唔着唯有上網睇咗好多關於鼻鼾嘅成因,原來大多數都係喉嚨肌肉鬆弛同埋氣道狹窄所引致,而因為喉嚨後方嘅軟組織震動就會產生鼻鼾聲,而喺香港每4個人之中就有一個人會習慣性嘅打鼻鼾,隨着年齡增長機會仲越來越高添!
好彩俾我發現呢支Puranox鼻鼾敵,佢係一支可以消除鼻鼾嘅噴霧,主要成份有歐洲大茴香、藍膠尤加利及歐夏至草等等,100%天然成份萃取,不含任何動物成份、荷爾蒙或防腐劑,仲係由荷蘭製造添,咁正嘅嘢梗係要搵老公黎試吓啦😏, 尋晚同佢解釋完之後係佢臨瞓之前就幫佢試用咗呢支產品,使用方法都好簡單,輕按拉桿1秒就會噴出適量嘅噴霧
而佢個噴咀嘅獨特之處可以令噴霧直達喉嚨後方軟組織,更快而準、更有效,而佢既三重功效可以強化及收緊喉嚨後方軟組、織潤滑黏膜組、織暢通氣度!


實驗證明尋晚大家都係瞓得非常之好嘅,前所未有咁安靜,即係話我以後有覺好瞓囉!Yeah!

最後要喺度同老公講聲:「唔好意思,我出賣左你個甜睡look!哈哈!😂」

沒有留言:

張貼留言