2018年4月3日 星期二

「she critiques X BIODERMA Beauty Splash水潤透亮工作坊」

皮膚保養方面我一向都好注重保濕同埋鎖水,有水漾光澤既肌膚無論素顏定化妝都特別明亮照人架!早前好開心獲she.com邀請出席「she critiques X BIODERMA Beauty Splash水潤透亮工作坊」。

有留意開我既朋友都會知道我係呢個法國醫學品牌BIODERMA既忠實fans,而佢哋既皇牌產品紅水(Sensibio H2O 深層卸妝潔膚水)更係我多年黎既至愛,所以今次有機會出席活動親自試用Hydrabio水活保濕系列,心情真係興奮到難以形容呀!🤣

貫徹返主題,當日既dress code同場地佈置都係藍、白色,俾人一種海洋,水潤感覺!而
而場內都展示咗「Hydrabio水活保濕系列」嘅產品俾我哋一眾Blogger、KOL試用,呢個系列不含對羥基苯甲酸酯(Paraben-free)、不含酒精、低敏感性仲不致粉刺,係專為缺水同埋過敏嘅肌膚調配架!


皮膚缺水,容易令膚質變得崩緊、粗糙及暗啞,BIODERMA應用諾貝爾得獎研究,以皮膚生物學技術研創「專利Aquagenium」增加皮膚天然「水瑩管道」,促進水份循環,從源頭改善乾涸,還原水凝透亮。

首先試咗Hydrabio Serum激活水循環精華,透明啫喱狀好快就被皮膚吸收,感覺保濕得黎清爽又唔笠

而Hydrabio gel cream 水活透亮保濕日霜,呈乳霜狀水潤質感,容易推開同被皮膚吸收,有效撫平粗糙乾紋改善暗啞膚色,專利D.A.F,及專利「Aquagenium」配合彷皮膚生物技術,將水份傳送至肌膚底層細胞,提升自我保濕能力,而且仲含豐富維他命E及維他命PP成份,高效抗氧、防敏,用完皮膚質感都變得柔軟了呀!
   活動正式開始嘅時候she.com既代表就同我哋介紹咗新既she critiques介面同功能可以令大家更加容易了解產品既好處同試用評價

之後BIODERMA既代表就為我地講解保濕同埋鎖水對肌膚嘅重要性,尤其我哋經常都出入冷氣地方,天氣開始熱仲有時會開冷氣瞓覺,所以提升肌膚自我保濕能力同埋鎖緊水份真係好重要㗎!
之後就到玩Marble Art嘅環節,大會安排咗Soho Yard Gallery嘅導師教我哋去完成作品,

每人坐位都有一盤水同埋紅、藍、黃、白色嘅水彩,只需要用竹籤點上鍾意嘅顏色再放係水上面,然後隨意勾劃花紋,慢慢就會幻化出奇妙既圖案啦!

之後再放上具有吸水性既紙質喺水面,最後小心拎起,一幅充滿幻變色彩既Marble Art作品就完成啦,再放埋落木框玻璃相架可以放喺屋企留念!


同場仲見到人氣YouTuber Alicehaha 同埋美容blogger Dolphin B,當然要來個合照啦!


大會仲安排咗精美甜品請大家食添!

夏天就快到啦,晚晚開冷氣瞓既嘅日子都近啦!如果你都想為肌膚作好準備唔怕被抽乾,Bioderma 「Hydrabio水活保濕系列」係一個好選擇呀!



沒有留言:

張貼留言